14 Temmuz 2017 Cuma

Haftalık Öneriler//Kitap, Dizi, Film, Müzik^^ #2


 Herkese merhaba^^
Bu hafta ki Haftalık Öneriler ile yine karşınızdayım. Biraz geç yayınladım ama gününün önemli olmadığını bir önceki yazımda dile getirmiştim. :)  Yorum ve destek açısından bir şey olmasa da görüntü sayısına bakacak olursak gizli hayranlarımız önerilerimiz görmüş, belki de uygulamışlar. Umuyorum ki öyle olmuştur. :) 
Sözü kısa keserek yeni öneriler ile sizleri baş başa bırakayım. ^^


Kitap^^

Kristin Hannah benim favori yazarlarımdan. Herkes benim ve My Twin'in Kristin Hannah hayranı olduğumuzu bilir. Şimdi de Kristin'dan öneri yapmazsam ayıp. Her kitabı ayrı ama Gece Yolu çok çok ayrı. Dram sevenlere kesinlikle öneriyorum. Tabii dram sevmeyenler de var, onları da düşünüyor yazarım. Onlarda ilerleyen zamanda sizlerle paylaşacağım. 
Yorum için Tık Tık!!



Dizi^^

Goblin son yılın, yani 2016-1017 yılının en sevilen dizisinden birisi. Bizde My Twinle çok sevdik ama Moon Lovers'ın yeri ayrı tabii. Çoğu Kore fanı izlemiştir ama izlemeyenler ya da fantastik tür dizileri seviyorum diyenler varsa kesinlikle tavsiye ederim. Kadro, senaryo, Ost'lar her şeyiyle mükemmel olan bu dizi de kesinlikle izlenilecek listesinde olmalı, hatta en başa yazılmalı. :)
Dizinin yorum, resim ve gifi için Tık Tık!! :)





Film^^

Bollywood konusunda pek iyi olmasam da bazı filmlerini izlemiş bulunmaktayım. Bunlardan biride Sanam Teri Kasam. İzlediğiniz zaman klasik aşk vs. diyebilirsiniz ama konu, oyuncu ve müziklerle beraber unutamayacağım bir film kendisi. Romantik ve dram türünü sevenlere kesinlikle öneriyorum. 
Filmin yorumu, resmi ve gifleri için Tık Tık^^






zik^^

Son zamanlarda eğlenerek dinlediğim Adam Lambert//For Your Entertainment şarkımız ilk olsun. Klip ve şarkının sözleri pek onaylayacak tarzda olmasada ben eğlencesine ve hareketliliğine bakıp dinliyorum. Sizlere de öneririm. :) 



İkinci şarkımız da T-Pop'dan gelsin.^^
Klibi pek sevmesem de şarkı tam yaza damgasını vuracak cinsten.. My twin sayesinden sevdim, dinliyorum, sizde dinleyin. :D 




Bir öneri yazısının daha sonuna geldik, başka yazılarda görüşmek dileğiyle.^^
Keyifli hafta sonları. :) 


 Buralarda da varım^^


3 yorum:

  1. Sanam Teri Kasam filmi için söyleyebileceğim tek şey bir var. Duygulara, gerçek duygulara dokunan bir film için 2,5 saat zamanım var diyenlerin kaçırmaması gereken filmdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, klişe konu evet ama dediğiniz gibi duyguyu yoğun yaşadıkları için ve bize de yoğun hissettirdikleri için herkese öneriyorum. ;) İzleyin, izletin. 😂😂

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D