24 Ağustos 2016 Çarşamba

OKK 48.Blog Tur İhtiyaç//Carrie Jones Seri Tanıtımı^^



Herkese merhaba^^

Bugün turumuzun 2.günü^^ Sizlere seri bilgimizden bahsedeceğim. Turumuzu takip edenler bilirler ki konumuz periler üstüne ama periler öyle bildiğimiz Tinker Bell gibi değil, çok ama çok değişik. Okudukça her sayfada şaşırıyorum, ilginç şeyler bunlar :D Bitince daha ne kadar şaşırırız okuyup göreceğiz^^ 

Şimdi gelelim İhtiyaç seri bilgimize^^

İlk olarak İhtiyaç kitabımız^^ 



Goodreads Puanı: 3.72^^

Tanıtım da İhtiyaç kitabımızın konusunu okuduğunuzu umuyorum :D Devam kitapları da aynı doğrultu da ilerliyor. O yüzden çevirisini yapmama gerek yoktur. ^_^

Not: Diğer kitaplarımızın İngilizce isimlerini kendime göre çevirdim. Yayın evinin çevirdiği isim değildir^^




İkinci kitabımız Captivate (Cazibe)^^


Goodreads puanı: 3.94^^



Üçüncü kitap Entice ( Baştan Çıkaran)^^


Goodreads puanı: 4.03^^



Dördüncü ve son kitabımız ise Endure (Sabreden)^^ 


Goodreads puanı: 4.08^^



Kitaplarımız böyle. Puanlamaya bakınca azdan çoğa doğru devam ediyor. Demek ki yabancı okurlar serinin her yeni çıkan kitabını bir tık daha çok beğenmiş^^


Serimiz böyle, İhtiyaç serisi 4 kitaptan oluşuyor. Araştırma sonuçların da ise ek vs. kitaplar bulunmamakta. Ülkemiz de perili kitaplara sık rastlanmadığından sevilen bir seri olacağını düşünüyorum ve Go! Kitap'ın hızına güvendiğimiz için en kısa zaman da seri tamamlanır diye düşünüyorum ;) 



Bir yazının daha sonuna geldik^^
Başta dediğim gibi seri aynı olaylar doğrultusunda ilerlediği için konuları çevirmedim. Sadece genel anlamda serimizden bahsettim^^



Takvimimiz^^

24.08.2016
Pudra Tozu- Efsane Kasaba Maine.
Fighting!!- Seri Bilgisi.

25.08.2016
Kitap Tutkusu-Fantastik Dünyanın Üvey Evlatları: Periler.

26.08.2016
Yorum



ÇEKİLİŞ!!^^

3 kişiye hediye ettiğimiz kitabımızı kazanmak isteyenleri Okuyan Kızlar Kulübü Facebook sayfasına ve Instagram hesabımıza bekliyoruz ;) 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D