31 Mayıs 2016 Salı

Seni Severken//Güneş Demirel Kitap Yorumu^^

Herkese Merhaba
Cinder'ı okuduğum sıra bu kitaba okumaya karar vermiştim. İlk My Twin tehdit edince daha fazla bekletmek istemedim. İyi mi yaptım kötü mü ona da halen daha karar veremiyorum. Çünkü Yazarımın yeni kitabı artık ne zamana çıkar, bekle bekle dur :( Neyse, yazarın benim yazarım olduğunu bilmeyen yoktur her halde. Çıkan bütün kitaplarını okudum ve hepsine bayıldım. Bu kitabımız da onlardan biri oldu^^ Devam yorum konudan sonra^^


Karşılıksız bir aşka ömrünüzü adayabilir misiniz? Deniz, kendini bildiğinden beri âşıktı Ateş'e. Tüm geçmişini dolduran ve geleceğin bile silemeyeceği bir aşka emanet etmişti kalbini. Onun için nefes almak demek, Ateş demekti. Ne yıllar vazgeçirebilmişti onu sevdasından, ne de sevdiği adamın başkasına ait olduğunu bilmek… Her geçen gün umudunu yitirse de, kalbinin pusulası hep Ateş'i gösteriyordu. Peki, vazgeçmemek, çok istemek yeter miydi hayallerin gerçek olmasına?
Ateş, mükemmel bir yaşama sahip olduğunu düşünürken yanılmıştı. Hiç beklemediği bir anda hayatının yönü değişmiş, bir yaprak gibi savrulmuştu. Kendine yeni bir düzen kurmaya çalışırken, içinde yanan ve yandıkça daha da büyüyen nefret duygusuyla baş edebilecek miydi? Kalbinize dokunacak bir aşk hikâyesi okumaya hazır mısınız?

Her bir karakteri sevdiğimi söyleyebilirim. Tabii tek tük kızdığım karakterler oldu ama onlarda nazar boncuğu olsun artık :)
İlk olarak Deniz. Evin tek kızı olan Deniz Abisi ve Abisinin arkadaşı Ateş'e küçükken çok çektirmiştir. Ama bu çektirmeler boşa değildir. Deniz Ateş'e deliler gibi aşıktır ve içinde yaşamaktadır. Ateş kızlarla gezdiği, evlendiği hatta çocukları olduğu zaman bile sevmeye devam eder. Ama hayatının böyle devam edemeyeciğini anlayan Deniz artık bu duruma çözüm bulmalıdır. Lakin kader ağlarını örmeye daha yeni başlar. Yazarımın ilk defa bir karakterini çok sevdim. Normalde çoğu dik başlı olduklarında çok kızdığım oluyordu ama buna  gerçekten hiç kızmadım hatta çoğu yerde hak verip, haline çok üzüldüm :( Sevecen, yardım sever az biraz kızgın ve inatçı(Bu sefer inatçılığı başka) bir karakterdi, sevdim kısacası^^


Ateş, iyi bir okulda okuyup doktor olmuş ve daha ilk görüşte kapıldığı kızla evlenmiştir. Evlilikleri iki oğluyla süslendiği zaman hayatı alt üst olur ve doğup büyüdüğü şehre çocuklarıyla geri döner. Deniz'i kardeşi gibi gören Ateş zamanla bazı şeyleri yanlış anladığının farkına varır. Daha fazla yazmayayım spoi olmasın :D Ateş'ede hiç kızmadım doğrusu^^ Deniz kadar Ateş'de çok tatlı bir karakterdi. Hele ikiz oğullarına karşı davranışları çok tatlıydı^^


Sıradaki karakterlerimiz Gülse ve Erkan. İkisi hakkında bir şey yazmayacağım. Siz okuyunca olayları çözeceksiniz ama ikisini de sevdim. Belki Erkan'a kızmış, Gülsu'ya da hak vermiş olabilirim :D Neyse okuyun bakalım siz hangisine hak, hangisine kızacaksınız ;) Diğer karakterlerimiz Kenan, Gaye, Sedef ve Kaan^^ Hepsi çok tatlıydı, okuyunca kimin kim olduğunu öğreneceğiniz için bu karakterimiz hakkında da yorum yapmayacağım. Sadece Gaaye karakterine sinir olduğumu dile getirmek isterim. Kitabımız seri, devamın da Gaye'nin kitabı olacak gibi. İnşAllah bizi fazla sinir etmez :D

Genel anlamla kitabımız güzeldi, zaten yazarımın kalemini severim. Ne yazsa okurum diyenlerdenim. Akıcı, yüreğe dokunan aşklar, dostluklar, sevdalar daha ne olsun canlar. Tabii bazı eksiklikleri var mıydı vardı ama onunda kitabın gidişatına bağlıyorum ama fazla uzatmasaydı orayı, daha başka kitap olarak da devam edilebilirdi ama burada bitmesi de iyi olmuş :D Ayy bilemedim, olsa da olmuyor, olmasa da :D Neyse okuyan arkadaşlar belki beni anlamışsınızdır ne hakkında yazdığımı. :)


Kitabımızı uzun zamandır bekliyordum ve beklediğime değdi. Deniz'in aşkı, aile olup birbirlerine sımsıkı bağlanmaları, yardım sever olmayı en ince detayına kadar yazmış yazarım. Zaten bu tür kitaplar benden bir artı fazla alıyor. Ailenin dahil olduğu kitaplar beni çok etkiliyor ve çok seviyorum. Zaten yazarımın da kalemi bu şekilde, gel de sevme :)


Kesinlikle tavsiyemdir. Yazarımın kalemiyle ilk Şimdi Benimsin'le başlayın derim ama daha hafif, hemen bitecek, içinize işleyen bir kitap istiyorsanız bu kitabı öneririm ve daha sonradan hemen Şimdi Benimsin^^ O kitap benim için çook, çoook başka^^ Yeni baskısı elimde yok, kısa zaman da alıp, okuyup, kütüphaneme eklemeyi düşünüyorum^^



Kitabı Puanım 5/5


Alıntılar^^

"...Deniz karşılıksız olarak birini sevdiği için çok üzülüyorlarmış. Ve harıl harıl onun kim olduğunu arıyorlar. Annem ve annesi. Yani süper ikili. İçin garibi...Ben hiç akıllarına gelmiyorum. Sıraladıkları isimler arasında yokum. Liste oluşturmuşlar resmen.


*****


Onu sevmek, karanlığı sevmekti. Ayazı, boranı sevmekti.


*****


Nerede, ne halde olduğunun ne önemi vardı? Beni tepeden izleyen bu adamdan nefret ediyordum! Hen de o kadar çok ediyordum ki, uğruna ölebilirdim...


*****

Ne ayrılmaya ne de sarılmaya cesaret edebiliyordum. Ait olduğum yerdeydim...Dikenler üstünde olsam da.



Bir yorumun daha sonuna geldik, başka yorumlarda görüşmek üzere^^




Buralarda da varım^^
Facebook
Twitter
Instagram
Tumblr



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D