2 Mart 2016 Çarşamba

HAFTANIN BLOGU #3 Kitap Tutkusu^^ Yeni Bir Etkinlik^^

Merhabalar^^

Haftanın klasikleşen yazısına başlamış bulunmaktayım :) Takip edenler nasıl bir etkinlik olduğunu biliyordur. Bilmeyenler için ise her hafta belirlediğiniz bir günde (Benim ki Çarşamba günleri) takip ettiğiniz ve herkesin bilmesini istediğiniz bir blogun tanıtımını yapıyorsunuz^^ Hem yeni blog tanıyorsunuz hemde eğleniyorsunuz^^ Gerçekten eğlenceli bir etkinlik, şahsen ben yazarken baya eğleniyor ve seviniyorum :)


Bu haftadaki blog konuğumuz ise harika kitap yorumları yapan ve arada bir Kore sevgisini belirten Kitap Tutkusu blogu ^^ Blog sahibesini yakinen tanımaktayım, hemde öyle böyle değil yakınlığımız^^ OKK'yi biliyor musunuz bilmiyorum ama ilk OKK'nin kurulmaya başlamasına yardımcı olan ablalarımdan biridir kendisi^^ O sıralar sadece birbirimize yorum bırakıyorduk ve birde baktık bir blog tur grubu kuruyoruz^^ O zaman da demiştim şimdide diyorum, iyi ki o gün o mesajı atmışım, hem kendisiyle hemde harika insanlarla tanışmamıza vesile oldu da kendisi^^ ♥ ♥ ♥


Gelelim bloguna^^ Biraz önce de yazdığım gibi ve adından da anlaşıldığı üzere kendisi tam bir Kitap kurdudur. Kitap severlere şiddetle öneriyorum. Gönül rahatlığıyla okuyacağınız yorumlar burada mevcut. Yorumunun hiç birinde spoi bulamazsınız, olsa bile uyaran biridir ;) Çünkü spoi konusundan çok titizizdir ve bununla ilgili uzun uzun konuşmuşluğumuz var^^:D Yeni çıkan kitaplardan merak ettiklerinizi, gerek fantastik olsun gerek Historical Vb. kitaplar hakkında soru sorup, o güzellikte cevap alabileceğiniz bir blog^^
Haa senin ablan tabii bu kadar öveceksin diyebilirsiniz, ama şuna dikkat etmenizi isterim. Ben daha tanışmadan önce de takip ediyor, kitap yorumlarını seviyordum :) Yani ablam diye demiyorum :D 







Kitaplar hakkında detayları rahatlıkla bulabilirsiniz ;)



Ve gelelim Kore'ye^^



Blogun da çok sık rastlayamazsınız Kore yorumlarına ama kendisi tam bir Kore fanıdır^^
Bir çok diziyi izlemiştir ama blogunda sadece kitap yorumu yapmaktadır. Ama Kore hakkındaki düşüncelerini yaptığı Mim'lerden öğrenebilirsiniz ;) 



Uzun lafın kısası canlar, şiddetle ve gönül rahatlığıyla tavsiye ettiğim bir blog'dur kendisi^^ Sizleri de bu bloga davet ediyorum, pişman olmayacaksınız ;)



Gelelim sosyal medya hesaplarına ;)

Kitap Tutkusu Blog Linki İçin Tık Tık!!
Instagram Linki İçin Tık Tık!!

Başka sosyal medya hesabı yoktur ;)



Daha fazla sizi sıkmadan tanıtımımı bitiriyorum^^ İsteyen herkes yapabilir, Mim gibi değil ama sevdiğiniz ve beğendiğiniz blogları başkaları da bilsin istiyorsanız katılın derim. Zorlama yok :D



HAFTANIN BLOGU
GEÇEN HAFTA YAZILANLAR;

 Birinci Hafta İçin Tık Tık!!
İkinci Hafta İçin Tık Tık!!



Başka yazılarda görüşmek dileğiyle, sevgiler^^


Buralarda da varım^^





4 yorum:

  1. OKK nedir acaba? Aydınlat bizi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydınlatayım :D OKK Okuyan Kızlar Kulübü'nün kısaltması ;) Blog Turumuzun ismidir ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D