10 Temmuz 2015 Cuma

Yağmur Yağarken//Lisa De Jong Kitap Tanıtımı^^

Merhabalar^^
Yorumlar, mimler derken araya da kitap tanıtımları koyalım değil mi? Go Kitap hız kesmeden yepyeni kitaplar çıkarıyor. Bu kitapta Goodreads da çok güzel puanlar almış, biz de çok seveceğiz gibi duruyor. Kısa kesip konumuza bakalım^^



Hayatım bir gecede sonsuza dek değişti.

Beau benim ilk aşkımdı. Sonra her şey altüst oldu. Artık hiçbir şey eskisi gibi değil. Ona nedenini söyleyebilsem keşke. Ama söyleyemem. Hiç kimseye söyleyemem. Ona ne kadar ihtiyacım olduğunun farkında bile değilmişim. Ta ki gidişiyle yapayalnız kalana kadar.

Sonra Asher Hunt çıkageldi. Büyüleyici bakışları ve muzip gülümsemesiyle... Herkes ondan uzak durmamı söylüyordu. Oysa onun tek yaptığı beni esir alan acılarımı dindirmekti.

Ben, kaderimin o yağmurlu gecede mühürlendiğini sanıyordum ama Asher bana bunun sadece yeni bir başlangıç olduğunu gösterdi. Beni kurtardı. Bana yeniden umut verdi.

Ama şimdi hayatım bir sır yüzünden bir kez daha altüst olmak üzere…



Konu çok güzel değil mi? Kapak da güzel beğendim ben, orijinal hali kullanılmış ;)
Go Kitap Facebook sayfasın da çok güzel alıntılar paylaşıyor, çok beğendiğim için burada da paylaşıyorum ;)






Başka yazılarım da görüşmek üzere^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D