16 Eylül 2014 Salı

OKK 36.Blog Turu Çirkin Güzel//Aslıhan Akagöz Kitap yorumu^^


Herkese turumuzun son gününden merhaba^^
Bugün tabii kide yorum ile karşınızdayım. Yazarımın ilk kitabı olsa da ilk defa kitapları hakkında yorum yapmıyorum :) Yorumdan sonra diğer yorumları link olarak aşağıya eklerim^^
İlk olarak kitabımız çok güzeldi, ben diğerleri kadar sevdim :)
Daha kitabı çıkmadan kitabının çıkmasını canı gönülden istemiştim ve her zaman hak ettiğini de düşünmüşümdür. Bununla da kanıtlandı :) Kitabın çıkacağı haberini aldığım an ne kadar sevindim anlatamam. Yazarımın kitabı sonunda kitaplığım da yer aldığına çok seviniyorum^^ Daha detaylı yoruma geçmeden konumuza bakalım :)


Melike harika bir kocaya, servete, babaya ve hayata sahiptir. Daha ilk görüşte aşık olduğu adam Çağrıyı babasının şirketinde gördüğü an hayatı değişir. İlerleyen zaman da aslında Çağrı'nın da kendisine boş olmadığı sanır ve olaylar gelişip evlenirler. Kocası için okulu bırakıp ev hanımlığına soyunan Melike kilolarıyla barışıkmış gibi yaşamaktadır lakin bir gece kocası Çağrı ile davete gittiğinde aslında hayatı pekte kendinin düşündüğü gibi olmadığı fark eder. O dakikadan sonra Çağrı'nın da gerçek yüzünü gördükten sonra büyük planlar yapıp Çağrı'nın karşısına bambaşka biriymiş gibi çıkmak için kolları sıvar.

Melike Çağrı dan intikamını alacak mıdır? 
Peki buna Çağrı'nın tepkisi ne olacak?
Öğrenmek için sizleri kitaba yönlendiriyorum :*

Konumuz böyle^^

Hepimiz kitapta olmasa kesin bir Çirkin Güzel dizisi, filmi izlemiştir. Kitabımız da ilk konusunu okuyanlar için öyle gelebilir aslında öyle ama altta yatan nedenler çok farklı. İlk olarak Çağrı'ya sinir olacak, alıp bir kaşık suda boğmak isteyeceksiniz ama Çağrı'ya kıyılır mı ya :*


Ama kıyan kıyıyor işte >_< Sinir oldum çook sinir :P

Melike'yi başta sevdim, hak verdim hatta halen daha har veriyorum ama tepkisi fazlamı ağır olmuş ne :/ Yani sona doğru o kadar çok sinir oldum ki kendisine. Şahsen ikinci kitapta çok seveceğim belli ama bu kitapta al beni boğ dedi durdu :P


Bu hale gelmiş miyim? Olabilir ama olmaya da bilir :D Neyse yine de kızdım :/ 

Kitabımız da sadece Çağrı ve Melike yok, bir çok yeni çiftler de aramıza katılıyor^^ hangisini daha çok sevdin diye sorarsanız tabii ki de Gökhan veee..onu siz okuyunca öğrenin sürpriz. Kısacası bu çifti sevdim, başta işler değişik olsa da sonradan neler neler oluyor^^

Sinem ve Mehmet var tabii ki de^^ Sinem sevgili olarak çok tatlı, çok şirin ama arkadaş Sinem arkadaş, dost olmasın! Melikenin her yanına gidişin de yine mi! diye söylediğim oldu! Tamam sana da hak veriyorum ama azıcık dur, sabret. Kenarda dur azıcık izle bak neler oluyor ama yok nereden o düşünce :P İkinci kitapta Sinem ve Mehmet arasında neler olacak da merak etmiyor değilim :D


Kitabımız akıcı, elinize aldığınız an sayfalar akıyor bildiğiniz. Kitabımız da o kadar olay gelişiyor ki acaba bir daha ki sayfa da neler olacak diye sürekli bir merak. Tabii ilk kitaba rağmen az hatalar vardır tabi ama oda nazarlığı olsun canımmmm :D 

Sonuna gelecek olursam son zamanlar bu kadar duygulandığım kitap olmadı. Bir an duygusala bağladım çıktım. Ama o nasıl bir son arkadaş! Diğer kitapta neler olacak diye tahmin etsem de yine tam on ikiden vuramam yaa :D Merak, merak^^
Hemen çıksa da okusak yaaa, Optimum Kitap'a baskı yapsak da erken bir zamana alsa ne güzel olur ama^^ Kapak ise kitabımızın içeriğini yansıtan harika bir şey olmuş. Ama ikinci kitap daha değişik olur inşallah :D Farklı farklı kapaklar iyidir ;)



Tavsiye kısmına gelecek olursam tabii kide okuyun yazarımın kitabını^^ Sizde bu eğlenceli kitabı çok seveceksiniz^^ Çağrı'yı hem sevip hemde çok kısacaksınız ;)

Puan ve alıntılar dan önce yazarımın hangi kitaplarını okumuşum onların linklerini vereyim^^

İlk Okuduğum kitap Bir Damla Aşk (Berkeeeee<3) Link için Tık Tık!
Sonradan okuduğum kitap ise Aşk Kör Kuyu (Ardaaaaa<3) Link için Tık Tık!!

Kitabımıza puanım ise 5/5



Alıntılar ise;



Bu alıntılar favorimm^^


Diğer yorumları merak ediyorsanız eğer Blogları ziyaret gidiniz^^


Çekilişi de unutmamak lazım^^

Yarışmamız ise Okuyan Kızlar Kulübü Facebook Sayfasında^^


Katkılarından Dolayı Optimum Kitap'a Teşekkürler^^




Başka bir turda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D