4 Temmuz 2014 Cuma

Kara Kış Beyaz Düş// Fatma Erdek Kitap Yorumu^^

Herkese Merhaba^^

Harika bir kitap yorum ile sizlerleyim canlar ;.) Bu kitabı okumak için biraz geç kalmış olsam da değdi, hemde nasıl. İlk Kübra okudu kitabı ve çok sevdi. Yorumuna buradan bakabilirsiniz ;) Okuyup bitirdiği zaman Esra hemen okuman lazım! dedi tabii o sırada kitap okuduğum için başlayamadım ama sonun da okudum. Yazarı ilk olarak Melekler Zamanın da tanımıştık. Konu seçimleri insanları şok edecek derece de harika ve ilgi çekici bu da onlardan biriydi.



Konusundan az bahsedeceğim çünkü konudan bahsetmek demek spoiler demek kısacası okuma sen öğrendin konuyu demek oluyor ;.) Zeynep'in hayatı bir dönem den sonra çok kötü bir hal alır ve ikilemde kalır. Bunlardan kurtulmak için tayin isteyip bambaşka bir şehre gittiğin de bilmediği ama hemen benimsediği havaya, insanlara ve kadere alışır. Ama çaresizlik yine peşini bırakmaz.





Kitap böyle, fazla bir şey dememek için bitireyim ben konuyu anlatmayı ;) 
Daha ilk başta neler olacak diye çok kafa patlatıyor insan ama sonradan ne olduğunu öğrenince şok üstüne şok geçiriyoruz. Okurken yazarın konu seçimine hayran kaldım. Nasıl böyle bir konu bulup yazdı hayret ettim, zaten yazar bizleri şaşırmayı çok seviyor.


Karakterleri sevdim ama çok da sinir oldum, tamam elden hiç bir şey gelmez ama kesin yapılacak bir şeyler vardı. Ama şimdi bizim dediklerimiz olsaydı kitap kitap olmazdı ;) İnsan kendini karakterin yerine koyamayacak durumda o kadar zor ve ağır bir yük taşıyor Zeynep. Haline çok ama çok üzüldüm :(


 Üzüldüm hemde çok, seçimler seçimleri kovaladı hemde ne zor seçimler insan duygulanıyor. Kitapta yeri geldi güldük, yeri geldi üzüldük yeri geldi sinir olup krizler geçirdik. Öyle bir sinirlendim ki kitabı bir an bırakmak istedim ama ne mümkün kitap okutuyor kendini.



 Yazarın ilk kitabı Melekler Zamanı da çok güzeldi ama bunun kadar akıcı değildi, burada kitapta hem yoğun duygular vardı ama akıcı olarak yazmış yazar. Sevdim ben, nasıl başladım nasıl bitti anlamadım. Şu an yazarın üçüncü kitabı yakında bizlerle olacak acaba onda nasıl sürprizler bizi bekliyor çok merak ediyorum.

Kesinlikle tavsiye ettiğim bir kitaba yorum yaptım, ne ara okumaya başlayıp, bitirdiğinizi anlamayacaksınız ;) Biraz sinirlenip biraz kızacaksınız ama sizde benim gibi seveceksiniz ;) Bu tarz kitapları okurum hatta çok severim diyorsanız bekletmeden okuyun derim ;) 

Kitaba puanım 5/5

Alıntılar ise;

İsimler değişir. Yüzler, tenler, renkler yerler değişir. Ancak sonlar ve sonlara giden yollar asla değişmez. Gün gelir, iki kadın, tıpkı kumaş ile astar gibi aynı kalıp üzerine, aynı makasla biçilir. 

*****

Evlerin önünden geçerken, feri sönmüş, ışığı azalmış gözler tebessüm ediyordu insana. Son güz dedikleri mevsimden bahara ulaşmak, çetin bir savaştı Narman'da.

*****

Bir sır küpüydüm yıllardan beri. Her şeyi içimdeki küpe atıyordum. Her şeyi oraya yığıyordum. Gün geçiyor, yıl geçiyor, küpüm ağır ağır doluyordu. Tıpkı bir kumbara gibi, birikiyor, birikiyordu...

*****

Küçük çocuk... Bilmiyordu ki, kabuslar en çok güçsüz olduğun zamanlar çöker üstüne. İyice kendinden geçmeni bekler, sinsice. Kabuslar düş değil, düşmandı.

Başka bir yorumda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D