27 Nisan 2014 Pazar

OKK 28.Blog Turu Son Kamelya//Sarah Jio Tanıtım Ve Çekiliş^^


Herkese Merhaba^^
Çıktığı günden beri gönülleri fetheden yazar Sarah Jio'nun The Last Camellia kitabı Son Kamelya adıyla yakında Türkiye'de. Ama her yerden önce turuyla Okuyan Kızlar Kulübü'nde!^^



Daha çıkacağının duyurusu yapıldıktan sonra büyük ilgi gören kitap ve konu şimdi sizlerle paylaşayım ;)


Önce küçük bir tohum düşer kalbin odasına, sonra aşkla yeşerir. Kulak verin, umudun sesini duyabiliyor musunuz?

1940'lı yılların Amerikası'nda bir fırıncının kızı olan Flora Lewis, un kokulu hayatının bir gün çok farklı yöne sürükleneceğini bilmiyordur. Genç kız bir yandan yaşlı anne babasına yardım ederken, öte yandan botanik bahçesinde bitkilerin ve çiçeklerin gizemli dünyasıyla uğraşmaktadır. Ta ki kendini uluslararası çiçek hırsızlığı zincirinin tam ortasında bulana kadar… Yapacağı iş çok basittir; İngiltere kırsalındaki Livingston Köşkü'ne gidip Middlebury Pembesi olarak bilinen ender bir kamelya türünü bulup haber vermek. Köşke dört öksüz çocuğa dadı olarak sızan Flora, içinde imkânsız bir aşkın tohumlarını büyütürken, ne tür bir belaya bulaştığını acı bir şekilde öğrenecektir. Tam elli sene sonra bahçe tasarımıyla uğraşan Addison Sinclair, eşiyle birlikte Livingston Köşkü'ne gelir. Geçmişindeki hayaletten kurtulmaya çalışan Addison, aslında burada çok daha sancılı bir gizemin içine düşer. Bunu çözmeye çalıştıkça dillere destan kamelya bahçesinin kanla sulandığı gerçeğine de adım adım yaklaşacaktır…

Mart Menekşeleri ve hâlâ çoksatanlar listesinde yer alan Böğürtlen Kışı yazarı Sarah Jio'dan muhteşem bir kitap daha. Son Kamelya, kalbimizdeki geçmişin zehrini umut kırıntısına tutunan küçük bir tohumla yok edebileceğimizi gösteren bir başyapıt. 

"Günümüze kadar taşınan geçmişin gizemi ile olayları yatıştıran affetmenin gücü tek kelimeyle muazzam."
-Booklist-

Konu mükemmel değil mi?? Sarah bu, bizi her daim şaşırtan^^

Bakalım bu turda neler yapacağız?

Takvimimiz;

27.04.2014
Tanıtım-Çekiliş
Çekiliş: Fighting!!

28.04.2014
Pudra Tozu-Bakan ve bakılanın izinde Çocuk bakıcılığı.
Kitap Tutkusu -Ülkemizdeki Sarah Jio Kitapları.
Kütüphanemden Kitap Manzaraları -Sarah Jio'yla Türkiye'deki başarısı üzerine ufak bir sohbet.
Fighting!!-Hayatları değiştiren Kamelya ve diğer Çiçekler.

29.04.2014
Yorum


Tabii kide sırada ÇEKİLİŞ^^

Bütün kuralları yerine getiren 2 kişiye Son Kamelya HEDİYE!!
Şayet bir tane kural yapılmamış olursa çekilişten diskalifiye olunacaktır.


a Rafflecopter giveaway

1 Mayıs tarihinde satışa çıkacak olan kitabımızı daha iyi tanımak istiyorsanız, 
Takipte Kalın canlar^^



Katkılarından Dolayı Arkadya Yayınlarına Çok Teşekkürler^^


10 yorum:

  1. bu harika kitabı kazanmayı çok istiyorum. Hem facebook, hem Twitter hem de blog üzerinden katıldım. Umarım şans güler. Selamlar
    not: ( dünden beri boğaz ağrısı çekiyorum. ve şu an sabahın 04:03 ü ve ben googledan "boğaz ağrısına ne iyi gelir? " diye bakarken , kendimi çekilişte buldum :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans :) ehheheh şans diyelim, ve çok geçmiş olsun :(

      Sil
  2. İnstagram hesabımız yok mesela, çekiliş için ille bir hesap açmalı mıyız? Ona katılmasak olmaz mı? :D

    YanıtlaSil
  3. Varsa takip edin, yoksa önemli değil. Sorunlu bir şey değil ;) Bol şans :)

    YanıtlaSil
  4. beğendim paylaştım şartlar tamam herkeze bol şans dilerim.jale bolat

    YanıtlaSil
  5. jale bolat:
    http//facebook.com/elaj77
    ahmeta@windowslive.com

    YanıtlaSil
  6. şartları yerine getirdim zannediyorum bu kitabı okumalıyım

    YanıtlaSil
  7. Gene katıldım katılmasına da... çekiliş sonuçlarını takip etmeyi unutuyorum ya, ya kazanmışsam :))

    YanıtlaSil
  8. katıldım kısmetse...:)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D