25 Ekim 2013 Cuma

OKK 18.Blog tur 2.gün Full Metal Alchemist//Hiromu Arakawa (OKK 2.Manga turu) Manga Yorumu^^


18.Manga turumuzun yorum postundan herkeslere merhaba^^

İkinci mangam ve yorumum olduğunu biliyorsunuzdur, şahsen acayip sevdiğimi her bir yazımda belittim :)
Bu mangada ilk mangamız gibi, güzel, eğlenceli ve bağımlılık yapan türde :D




Bu Mangamızda fantastik gibi, bir sürü simyacılar mevcut ve ilk baş karakterimizin hem özel yetenekleri var hemde değişik vücut yapıları :D 
Serisi baya olan ve animesi de olan manga cidden sevilesi, bunu daha rahat okudum diyebilirim diğer mangamız biraz karışıktı kafam karıştı :D 




Arada tv'yi açtığımda animelerin yayınlandığı kanala denk geliyorum bir kere yine öyle oldu birde ne göreyim bu anime :O
Tabii durur muyum hemen baktım ama bir şey anlamadım, çünkü baya bir bölüm ilerdeydi. Çok değişik kişiler vardı :D
Neyse mangamızın konusuna gelecek olursak;
Edward kardeşi Al ile Annelerinin geri gelmesi için simya güçlerini kullanırlar ama anneleri geri gelmez ve Eric kolunu kaybeder, kardeşi Al'de çelik parçasına hapsolur.
Edward kardeşiyle beraber felsefe taşını bulup kardeşi kurtarmak ister ama işler istedikleri gibi gitmez.
Her gittikleri yerde olaylar olur ve bir şekilde onları kurtaranlar Edwardve Al'dir.


Konusu bu kadar :)
Çizim ve konuşmalar öyle komikti ki okurken yerlere yattım :D
Hele o Edward'ın çizim şekli yok mu??
Kesinlikle animesini izlemeliyim, mangasında bu kadar komik olan anime de kim bilir ne haldedir :D
Bir de Edward'ın havaları ve lafını gediğine koyduğu yönleri :D 
Neyse Edward'ı çok övdüm sanki :D

Ama havaya bak sen :D 


Kardeşi Al'e çok üzüldüm ama acaba düzelecek mi? Çok merak ediyorum, bunu ya mangadan okuyarak yada animeyi izleyerek öğrenebilirim anca .)
Tavsiye kısmına gelince manga severlerin kesinlikle okuması gereken bir manga ;) Ben çok sevdim kesin manga severler de sevecek :)

Mangaya Puanım 5/5 :)


Bu güzelim mangayı kazanmak istiyorsanız,
Diğer yorumları merak ediyorsanız da bu bloglara alalım sizi ;)



Katkılarından Dolayı Akılçelen Yayınlarına Çok Teşekkürler^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D