2 Ekim 2013 Çarşamba

OKK 13.Blog tur 2.gün Kiralık Ten//Bernice L. McFadden Kitap Yorumu^^



Herkese merhaba^^

13.Blog turumuzun Kiralık Ten kitabının yorumu biraz geç kaldı malum okul var ve ben yorumumu anca yazabildim :/

Yorumuma gelince kitapta geçen yaşayışa çok üzüldüm şahsen :/
Bir insanın küçüklükten beri ailesinin kaderini yaşar mı? :/
Bu kitapta yaşıyor hemde küçük yaştan başlayarak.
Zenci olduğu için hor görüldüğü, sevilmediği, ailesi tarafından terk edilip 3 kadının ellerine bırakılınca kaderi artık bellidir.
Doğrusu kitabın ilk 50 sayfasını çok zor çözdüm, yazar konudan konuya atladı sürekli, yani şimdi bölüm veya başka bir zamana atlandığında şekil veya boşluk oluyor ama bunda ilk zamanlarda yoktu o yüzden anlamadım, anlayamadım :/
Yazar birde çok açıklayıcı yazmış hiç stilim değil, pek sevmedim :/

Neyse şimdi bir konusuna bakacak olursak;
Sugar küçük yaşta hayatın zorluklarını bilmektedir. Bir gün başka bir hayata başlamaya karar verir ve çalıştığı yeri bırakır.
Tam her şey düzelecek derken yine ve yeniden kapılar yüzüne kapanır ve bu böyle gidecek der ve umut etmekten vazgeçer.
En son yaşayacağı yer ona bazı yenilikler ve sevgi verecektir ama hep böyle devam edecek mi?

Sugar'ın dışlanması, tanımadığı insanları sorgusuz sualsiz suçlamanın ne kadar kötü olduğunu baya anlatmış, başta dediğim gibi hayatına çok üzüldüm :/

Sonlarına doğru geldiğinde tam her şey yoluna girdi derken yazar yaptı yapacağını ve şok içinde bıraktı beni :/
O nasıl bir son öyle :O

Sonda bazı yerleri de hava da bırakmış, acaba devamı var mı??

Yazar'ın anlatımını cidden pek beğenmedim, çok konudan konuya atlıyor ne yazık ki.

Tavsiye kısmına gelince siz bilirsiniz konu ilginizi çekiyorsa okuyabilirsiniz ama benim düşüncelerim bu ;)

Kitaba puanım ise 5/3


Diğer yorumları merak ediyorsanız blog canlarımın yorumlarına bakabilirsiniz^^

Yorumlar

Çekilişimiz Devam ediyor!! :)
Çekiliş için Burayı Tıklayın!!!


Martı yayınlarına desteği için çok teşekkürler^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D