8 Eylül 2013 Pazar

OKK 8.Blog tur 8.Gün Aşk Tüm Zamanların içinden Geçer serisi// Kerstin Gier Seri Hakında Genel Yorum^^



Turumuzun son gününden herkese kocaman merhaba <3

Aslında şu an değişik duygular içerisindeyim çünkü bir Kore fanı olarak dün büyük gündü ve ben öyle pc ve telefona baka baka günü bitirdim :(
Hem üzüldüm hem sevindim ;)
Neyse efenim konumuza dönsek pek iyi olacak o konuyu başka bir yazı altında yazmayı düşünüyorum, takipte kalın :*

Bu sefer ki yazımda turumuza konuk olan Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisine genel yorum yapacağım daha doğrusu yapacağız, diğer tur arkadaşlarımın yazılarına da bakmayı unutmayın emi? :)


Şahsen her bir yorumda kitaplara ve seriye bayıldım bayıldım ve yine bayıldım dedimm :)
Şimdi de bu klişeleşmiş "Bayıldım"kelimesini yazmayacağım, bu sefer seriye bittim diyeceğim :D



Aynen her bir kitaba bittim, yani normalde seri kitapları arka arkaya okuyamam ama bu seri öyle bir okuttu ki ağzım açık kaldı :)
Hem heyecanlandım, hem güldüm hemde çok kızdım yani her türlü ruh haline büründüm :)
Bütün kitaplara ayrı ayrı kısa yorum yapmayacağım detaylı yorumlarını blogumdan bakabilirsiniz ;)

Sadece karakterlere değinmek istiyorum ;)
Gwen,  Lessie, Gwen'in kardeşlerini, Maddy halayı çok sevdim :)

Hayalet arkadaşlarımız Xemeruis'e ve James'e çok güldüm ;)

Gideon'u hem sevdim hemde baya kızdım, elime bir şey alıp kovalamak aklımdan geçmedi değil ;)

Gwen'in teyzesine ve kuzenine sinir oldum >_<
Lucy ve Paul'ün aşklarına bittim ve dahası...

Önemli karakterler bunlar sayılır ;)


Bütün bu duyguları bir kaç cümleyle anlatmak istersem;

Gizemli bir ailede yaşamak size cazip gelebilir ama Gwendolyn aynı şeyi düşünmüyor!
Aşk tüm zamanların içinden geçer serisi tek kelimeyle BÜYÜLEYİCİ. Farklı bir dünyaya adım atmaya hazır olun. Gwendolyn ve Gideon'un heyecan dolu maceralarına doyamayacaksınız, tıpkı benim gibi.

Kısaca böyle anlatabilirim ;)

Yine ve yeniden diyorum bu seri kaçmaz, en kısa zamanda alıp okuyun ;)

Başka bir turda görüşmek üzere şimdilik güle güle^^


Katkıları için Pegasus Yayınlarına çok teşekkürler^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D