6 Eylül 2013 Cuma

OKK 8.Blog tur 6.Gün Aşk Tüm Zamanların içinden Geçer serisi// Kerstin Gier Zümrüt Yeşil Kitap Yorumu^^




 Aşk tüm zamanların içinden geçer serisinin 3. ve son kitabını keyifli ve heyecanla okuyup bitirdim ;)


İlk olarak seri harika olduğu için keşke ama keşke bitmesin istedim, bitince  de çok üzüldüm :(


Seriyi okuyanlar bilir, harika ötesi olması dışında fantastik olması tam benlikti ve yazarın anlatım tarzı ciddi anlamda harika :) Ki bunu ilk iki kitap yorumum da defalarca söyledim :)

Yorumlara buradan bakabilirsiniz ;)
Kısacası seriye ve yazara yine ve yeniden bayıldım^^

Kitapta Gwen'in başından dertler ve sırlar yine eksik olmuyor, ummadığı yardımlar ve zararlarda alıyor tabii. Yardım eden kişiyi öğrenince şok oldum sonuçta kitabın en sessiz ve sakin karakteri ve ağzı var dili yok desem yeridir :)

Bizim Su fışkırtan, kanatlı kedimiz yine iş başındaydı :D

Ayy bu kitapta daha çok güldüm ona, her bir olaya sözü var hemde nasıl, Gideon'u sevmiyor ve her gördüğünde laf atıyor düşünün yani :P
İlk yorumlarımda Gwen hayaletleri görüp konuşuyor demiştim ve James adındaki okulunun hayaleti de az değil ve Gwen'de güzel bir yardım alacaktır kendisinden ;)

İlk kitapta Gwen'in annesi "Kimseye güvenme, kendine bile" demişti, doğrusu kitap bitene kadar kimseye güvenmedim ehehhhe şahsen Gideon'a bile :D Diyeceksiniz neden, ayy ne bileyim sonuçta kimseye güvenmedim :D Ama siz bu yorumdan sonra benim düşündüğü mü düşünmeyin sakın haa ;)

Bu kitapta da Gwen'in teyzesi ve kuzenine çok kızdım, yine diyorum öyle bir kuzenim olsa ağzını burnunu kırarım :P






Neyse efenim konusuna gelecek olursak;
Gwen Gideon'a acayip sinir olur ve kalbinin kırıldığı için de çok üzgündür. Arkadaşı Lessie'ide olmasa depresyona bağlayacaktır, ama yapması gereken işler ve gerçekleri açığa çıkarması gereken sırlar vardır. 
Muhafız birliğinde işler yolunda gitmektedir tabii onlara göre, Gwen'in onlardan hatta Gideon'dan sakladığı ve kimsenin öğrenmemesi gereken işler çevirmektedir.
Gideon'un da eline bir olay sonrasından geçen kağıtlar kafasını karıştırır ama hem aşkı hemde insanlık için bunlara inanmak zorundadır.
Böylelikle hep beraber olunur ve plan yapılır, bu sırada ortaya çıkan geçmişte yaşanan bir sır Gwen'e duygusal yıkım yaşatır.
Bu sırlar nedir ve herkese güvenmediği için şanslı mıdır?
Öğrenmek için yine diyorum okuyun ;)


Şahsen son da  öyle şok oldum ki hadi canım, Gwen ne kadar da tehlikedeymiş dedim ;)
Tavsiye kısmında tabii ki de OKUYUN diyeceğim :D

Yanii her kitap okunmaz, zevkler ve renkler de tartışılmaz ama fantastik sevmeyenlerin bile seveceği, elinden bırakamayacağı bir kitap ve seri benden söylemesi ;)

Son olarak da turumuzu yapmamıza ve kitapları okumamıza vesile olan Pegasus Yayınlarına çoook teşekkürler, bence yazarın çıkmış bütün kitaplarını ülkemizde çıkarsınlar, buradan rica ediyorum, LÜTFEN!! PEGASUS YAYINLARI :)))


Şimdi de benim çok sevdiğim kitaptan alıntılar var ;)


"Sahi mi?" Büyükbabamın gözleri şaşkınlıkla açıldı. "Senin zamanında okullarda enjektörle kan almayı öğretiyorlar?"
"Hayır, büyükbaba, bunu okulada öğrenmiyoruz," dedim sabırsızlıkla. "Ama bıçakla et kesildiğinde kan aktığını öğreniyoruz. Bir bıçağın var mı?"

******

"Tabii zavallı kızın gerçekten hasta olma olasılığı da var," dedi Xemerius.
Ne yazık ki yüksek sesle, "Evet dünya da tepsi gibi zaten," diye karşılık verdim. Masadakilerin hepsi afallayarak yüzüme baktı.

******

"Böyle bir saç yığının içinde genellikle neler dolaştığını biliyorsun, değil mi?" Başını arkaya atıp pudra beyazı kuleye doğru baktı. "Kesinlikle kasık biti doludur. Güve de tabii. Belki daha da kötüsü." Yapmacık bir hareketle ön patisini kaldırdı."TARANTULA mesela."

******

Korkaklar bin kez,
Cesurlar bir kez ölür.
Şimdiye kadar duyup da
En çok şaşırdığım ise;
Kaderlerin en büyüğü olan ölüm,
Kapılarını çaldığında, 
İnsanların bundan korkmalarıdır

(William Shakespeare, "Jül Sezar",
2. perde, 2. sahne)

******

"Gerçekten, ölü gibi göünüyordun. Şu çocuk da tamamen bitmiş görünüyordu! İç kanaması ve buna benzer bir şeyler saçmaladı. Ağlıyordu da. Ne bakıyorsun öyle bön bön?"
Son cümleyi küçük Robert'r söylemişti. Xemerius'a hayranlıkla gözünü dükmişti. "Çok tatlı bir şey. Onu okşayabilir miyim?" diye bana sordu.
"Elini bütün istiyorsan, sakın bunu yapma, ufaklık,"dedi Xemerius. "Şurada dikilen parfümlü horozun beni sürekli bir kediyle karıştırması yeteri kadar sinir bozucu."

******

Hafızam, sonu seçim ve acıyla biten tüm o korkunç kehanetlerin üzerinden hızlı geçip bunlara çabucak tehlike ve ölüme yol açan bir kaç ayrıntıyı daha ekledi. Tüm bunların yanından ölümsüz olmam da beni zerre kadar teselli etmiyordu.

Çekilişe halen daha katılmadıysanız son günler^^
Çekilişe BU linki tıklayın^^

Tur takvimimiz^^

06.09.2013
3. Kitap Zümrüt Yeşil Yorum


07.09.2013
The Reading Lady - Geçmiş Yüzyıl Eğlenceleri
Kitap Tutkusu -Serinin Karakterleriyle Keyifli bir Söyleşi
Kütüphanemden Kitap Manzaraları - Bir Zaman Yolculuğuna Nasıl Hazırlanır?
Fighting!! - Görünenin Arkasındaki Gizli Dostlar : Hayaletler.


08.09.2013
Seri Hakkında Genel Yorum








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D