16 Mayıs 2013 Perşembe

OKK 3.Blog Tur Yağmur Sonrası/Sarah Jıo^^ 4.Gün Kitap Yorumum^^





Yağmur sonrası keyifle okundu ve bitti...

Yoruma nereden başlayacağım bilemiyorum, gerçekten süper bir kitaptı. Yakın zamanda Mart menekşelerini bitirmiştim şansıma birde kitaba tur yapınca deymeyin keyfime :) Yazarın anlatım ve yazma biçimine bayıldım ve halen daha bayılmaya devam ediyorum. Konu 2.Dünya savaşı zamanında olunca yazarın o zaman dilimini ve yaşananları gerçekçi anlatması zor ama bu yazar başarmış. Sadece savaş değil aşkları bile gerçekçi anlatan yazara bir alkış istiyorum. Her duyguyu harmanlayan yazar aşkı daha bir üstün tutmuş.



Konusuna gelecek olursak;
1942 Yılında hemşirelik okulundan mezun olan Anne zengin bir aileden gelmektedir ve zengin, yakışıklı bir adamla nişanlıdır ama arkadaşı Kitty'nin bazı düşünceleri Anne'nin aklını karıştırır ve gerçekleri ve vatanına hizmet acısından Güney Pasifik'e Bora Bora adasına giderler. Neyle karşılaşacağına bilmeyen Anne kumsalın ve denizin büyüsüne kapılır ve gizemli Westry ile arasında belirsiz bir çekim olur. Aşka karşı koyaman Anne gelecekte başına neler gelecek belli değildir. Ada da geçen sırlar gerçekten korkunçtur ve herkes susmak zorundadır. Yıllar önce yaşanan aşk ve sırlar tekrardan ortaya çıkar ve bu sefer vazgeçmek istemeyen Anne'nin başına neler gelecek ve umut gerçekten tükenmiş midir? Öğrenmek için kitabı okuyun derim ;)

Karakterlere gelince Anne'yi çok sevdim kararlı duruşu, olumlu düşüncesi ve aşka olan inancı
gerçekten alkışa değer.
westry, Kitabım yakışıklısı olup Anne gibi beni de kendine bağlayan yakışıklı asker.
Kitty, ruh hali belli olmayan ve bir zaman sonra beni sinir eden kişilik.
Gerard, düşünceli ve anlayışlı, bir o kadar da yakışıklı olan ikinci erkek karakterimiz. Kendisini çok sevdim ama kitapta az geçiyor bunu söyleyeyim 
Bu kadar tüyo yeter bence yoksa klavyem den bir şey sürtecek ve spoiler olacak  Yazara gelince ciddi anlamda harika bir yazar. Bu türleri seven ben daha iki kitabıyla favorim oldu. Arkadaşlığın kırılma noktalarını, savaşın zorluklarını öyle bir anlatmış ki yazar bir an oradayım zannettim ve gidip yardım edesim geldi. Birde benim kitabı okuyup sonra fark ettiğim daha doğrusu söylenince fark ettiğim Mart Menekşelerin de geçen bir karakteri bu kitapta da geçmesi gerçekten çok güzel.
Arkadya yayınlarına teşekkürlerimi sunuyorum hem tek bir tane bile çeviri hatasının olmaması hem yazarın kitaplarını çıkarması ve son olarak da harika kitap kapağı için. 
Tavsiye kısmına gelince bu türü seven sevmeyen okumalı diyorum seven daha çok sevecek sevmeyen ise bu tarz kitaplar okumaya başlayacak ;)

Puanım 5/5


Turumuzun bittiği bu günde diğer günlerde neler yaptık bakmaz isterseniz buyurun ;)


İlk olarak ÇEKİLİŞ için Tıklayınız^^

13 Mayıs 2013
Ön Okuma: The Reading Lady
Yazar Tanıtımı: Pudra Tozu 
Yurt Dışı kapakları: Fighting!!!

14 Mayıs 2013
Kitapta Geçen Yerler: Fighting!!!
Cast çalışması: Kitap Tutkusu

15 Mayıs 2013
Yorum:
Karakter Analizleri: Pudra Tozu 
Alıntılar: Kitap Tutkusu

16 Mayıs 2013
Yorum:


Katkılarından dolayı Arkadya Yayınlarına çok teşekkürler^^








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D