16 Nisan 2013 Salı

Tatlı Bela-Jamie McGUIRE^^ ♥ ♥


Yazar:Jamie McGuire
Çevirmen:Boran Evren

Sayfa Sayısı: 424
Yayınevi: Yabancı

Arka Kapak


Aşıksan başın belada!

Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız, fakat hayatını dövüşerek kazanan ve vücudu dövmelerle kaplı yakışıklı Travis Maddox onun hayatını değiştireceğe benziyor. 
İyi kız ve kötü çocuk... Bu birliktelik bir aşkın mı habercisi yoksa bir felaketin mi?

Tatlı Bela sadece bir "bestseller" değil, uluslararası bir fenomen. Yayımlandığı günden beri tüm dünyada büyük yankı uyandıran bu kitabı okumayan kalmayacak.


Herkesin dilinde ve elinde olan kitabı tanıdık. Gerçekten ilgi çekici bir kitap zaten kapağı her şeyden önce ilgi çekiyor konuyu bile es geçiyor diyebilirim :) 

Kitabımız Yabancı Yayınlarından çıktı çıkardığı 2 kitapla kaliteli bir yayın evi olduğunu bize şimdiden gösterdi  daha çok kitap bekliyoruz duyurulur. :)



Sanırım bunlar ayraçlar ki umarım ayraçlardır çünkü çooook güzeller ^^


Bu sözle bile al beni oku diyor. :)

Sizce de öyle değil mi?

Bence de alınıp okunmalı ve en güzelinden yorum yapılmalı yakında ben de okuyup layığıyla yorum yapacağım o zaman kitabı daha da öveceğimi biliyorum :) 

İlk postum olduğu için kısa tutuyorum yazımı anladınız demi ben Esra'nın ikizi Kübra :D 

Sevgiyle kalın ;)



2 yorum:

  1. Çok merak ediyorum bu kitabı Rüyadaşım Kübracım :D Ama alsam mı almasam mı bilemedim o yüzden yorumunu bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehheh bence beğenirsin tabii daha okumadık ama okuyanlar çok beğeniyor ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D