15 Nisan 2013 Pazartesi

Selam Filmi^^


Vizyona girdiğin günden büyük ilgi uyandıran SELAM filmini bizde merak ettik ve gitti :) Gideli daha bir hafta olsa da halen daha filmin sahneleri aklımda.
Filmde önceden dizilerden tanıdığım bir çok oyuncu oynuyor ve oyunculuk seçimi gerçekten harika.
Gerek konusu gerek gerçekçi olması insanı duygulandırıyor.
Filme bi 5 dakika geç kaldık ve benim izlemeye başladığım yerden anında duygulandım o derece duygusaldı.  :(
Gerçekten ibretlik bir konusu olan Selam filmi 3 öğretmenin ailesinde, sevdiklerinden ve ülkelerinde ayrılarak yurt dışında olan çocuklara Türkçeyi öğretmek için yola çıkarlar.
Hepsinin ayrı ayrı hikayeleri var.


Türkiye'den ayrılınca eşi hamile olan ve çocuk sahip olmak için uzun süre bekleyen öğretmen (inanın isimleri aklımdan gitmiş :( )
Bosna Hersek'e öncen çalıştığı okula geri döner aklı her zaman ailesinde ve doğmamış çocuğun dadır.
 Türkiye'ye gideceği gün sevdiği bir arkadaşı kaybeder ve gitmek ertelenir. Sonradan doğum gerçekleştiğinde bizi duysusala bağlayan olay gerçekleşir.


Afrika'nın en küçük ve yokluk olan şehrine giden öğretmen bir ailenin hayatını değiştireceğinden bir haberdir.
Okulda sadece kendi olan ve hem öğretmen hemde müdür olur ve herkes tarafında merak uyandırır.


Savaş olan Afganistan'a giden öğretmen zorluklarla karşı karşıyadır.
Tek başına büyüyen öğretmen Türkiye'de aşkını bırakır ve mesleğine kendini adar.


Afganistana giden öğretmene aşık olan ve onun için her şeyi yapmaya hazır olan bir genç.
Bu yaptığı şeyler kendine büyük bir imtihan olur.


Bosna Hersek' gittiği zaman eşi ve annesi.


İşte beni daha ilk dakika ad ağlatan sahne  :(
Cidden gerçek hayatta böyleyse biz her şey için şükretmemiz gerek.



Yine yeniden beni duygusala bağlayan sahne :(


 Her tür ırktan, dinden ve renkten olsan da ayrım yapmamalısın ...
Bunu bilmek ve yapmak gerek.



Film ekibi Yeşil Elma'ya katılmış :O
İzleseydim keşke, merak ettim :D

Vee gelelim finale :)

Filmi öneririm tabii ki de herkesin, her yaştan gideceği ve bir şeyleri öğreneceğimiz tek film...

Bazı olumsuz yerlere el atmak istiyorum,
İlk olarak baş örtü yapımı hiç iyi değildi.
O kadar uyarı gelmesine rağmen bir filmde böyle baş örtü yapılması olmamış, daha ilk dakikada dikkatimi çekti ve sevmedim, sevemedim :/
Başka olumsuz yorumum bazı yerler atlatılmış ve olmamış, yarım kalmış yerler çok en çokta sonlarda :/
Yine de gerçekten izlenesi :)
Gitmek ve izlemek isteyenler dakika durmayın bence :)

Keyifli izlemeler...
Sevgiyle kalın...KALP

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D