30 Mart 2013 Cumartesi

Mim #3 Sevdim bunu^^

Son bir kaç gündür çoğu sevdiğim bloglarda bu mim'i gördüm :) Bende merak edip bir bakayım dedim ve ne göreyim en sevdiğim bir mim miş :) Yanii yapılan uygulama en sevdiğim :) Mim'i ilk Kördüğüm Hayaller blogunda fark ettim ve altında da isteyen istediği yerde yapabilir yazıyor bende durmadım ve yaptım :)

Biraz zor oldu neden derseniz hangi isim olacağını ve ona uygun kitaplar bulmak :/ Kitaplarımızın yarısı köyümüz deki kitaplıkta kaldığı için bulmak biraz zor oldu :/

Neyse gelelim Mim'e 


Kitap İsimleri ile Akrostiş Yapıyoruz!

Benim seçtiği ise Blog'umu takip edenler bilir  tam bir Kore hayranı olduğum için Can dostum kitaplarımdan Sevdiğim Kore'yi yaptım KALP

(K)ış Bahçesi- Kristin Hannah
(O)d-İskender Pala 
(R)uhsuz- Jodi Meadows
(E)n Son Yürekler Ölür- Canan Tan


Bu Mim'i herkes yapabilir tabii yapanlar benim yada Sihirli Kitap'ın yaptığı post'un altına linki yorum olarak bıraksın :)
Bu güzel mim'i çıkaran Sihirli Kitaba teşekkürler :)




4 yorum:

  1. Ahahah =D Kitapların burada olsa ben bir isim bekliyordum ama bu da süper oldu ;)

    Seni seviyorum ve bir dahaki ortak mim'e kadar öpüldün. Muck... =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhahaha kesin yapardım ama yoktu yaaa yoktu :D kader utansın :D Sende seviliyorsun ve öpüldün KALP

      Sil
  2. Katıldığın için teşekkürler.

    Postunun linkinin benim postun altına yorum olarak eklersen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bu mim'i başlattığınız için asıl ben teşekkür ederim :) Tabii linki paylaşırım ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D