16 Ekim 2012 Salı

Muhteşem kitap yorumum ^^





Benim için öl zevkle okundu ve bitti 

Nasıl bir kitapsın sen öyle? Kalbimde anında taht kurdun 
Muhteşem bir fantastik kitaptı her sayfasında heyecan, hüzün ve Aşk vardı  severek, beğenerek okudum. Diğer fantastik kitaplardan ayrı olan bu kitabın tutulacağını kesin gözüyle bakıyorum 
Konusuna gelince, Kate Amerika'da yaşayan ama annesi ve babasının vefat etmesi neticesiyle ablasıyla birlikte Paris'e Babaannelerinin yanında kalkmak durumundadırlar. Kate yaşadığı bu trajik olaydan fazla etkinlenmiş zaten içine kapalı olan ruhu iyice içe dönük olmuştur, ta kii yakışıklı prensi gelene kadar  (Böyle prensler herkesciklere  )o zamandan sonra hayatı değişen Kate'nin aslında kendisini tam bir çıkmaza atmıştır. Yakışıklı prensi hayatını etkileyen bir sırrı ve bunu yapmakta sorumlu olduğu bir görevi vardır. Kate yaa hayatına devam edecektir yada bu yakışıklının yanında ne olursa olsun kalacaktır. Neyi seçtiği okuyup görün Kitabı okul nedeniyle biraz geç okusam da iyi ki okumuşum dedim Fantastik sever olan ben bu kitabı kaçıramazdım  
Tavsiye kısmına gelince sadece fantastik severler değil herkes de okumalı  Kitap seri olup, 3 kitaptan oluşuyor ve 2.kitabını sabırsızlıkla bekliyorum  buradan Yayın evine duyuruyorum  2. kitabı İSTİYORUM!! 

Sayfa Sayısı:352
Orjinal adı: Dıe for me
Yayın evi: Akılçelen Kitaplar

Serinin ikinci kitabı, 

UNTIL I DIE ♥


Bu da serinin üçüncü ve son kitabı,

IF I SHOULD DIE ♥


Kitap kapakları feci süper ♥

Hemen çıkmalı :)






4 yorum:

  1. gerçekten muhteşem bir yorum olmuş =) bu kitabı hep görürüm ama almak bir türlü kısmet olmadı. şimdi yorumunu okuyunca kesin karar verdim en yakın zamanda alırım artık *-*

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederimm :)) Ben daha çevrilmeden önce gözümü dikmiştim, nasıl çevrildi ve okunup beğenildiyse hemen aldım :) Kesinlikle okumalısın ;)

    YanıtlaSil
  3. Yorumun çok güzel olmuş :) Kitabı listeme aldım! :)))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim :)) Listeye girecek kitap :)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D