15 Eylül 2012 Cumartesi

Will it Snow at Christmas? (Noel'de kar yağacak mı?)


Noel'de kar yağacak mı? dizisini ne zamandır izlemek istemiştim ve kısmet geçen dünlerde izledik ama.
İşte bu dizinin aması var neden derseniz başta o kadar güzeldiki hep öyle gidecek  zannettik ama sona doğru hayal kırıklığı :// nedeni ise zaten ilk bi 8 yıl atlamak zorundaydılar ona diyecek birşeyciğim yok ama dizinin sonunu kurtarmak için 1 yıl atladılar sonra 3 yıl en sonunda yine 1 yıl :( bu ne kardeşim bi senende kalın ay atlayın bari :) zaten Kübra'nında sıkılması izlememesi ve uyuması beni iyice sıkmaya başladı ve son 4 bölümü atlayıp final  yaptık final de çok saçmaydı yaa neyse :(

izleyip beğenen çok olabilir ama hem eski bir dizi olması hemde konusunu ve senaryoyu düzgün yapmadukları için izleyemedik :(



 Foto'da oppaya dikkat ♥

Konusuna gelince Cha Kang Jin lise çağında annesinin çalışma nedeniyle annesini memleketine gelirler ve olaylar böylelikle başlar. Annesini kötü bir hayat geçirmesi ve halen daha düzene oturmamış hali Cha Kang Jin'i dahada üzüp sinirli birine çevirir. Han Ji Wan Cha Kang Jin'i bir şekilde bazı nedenler sebebiyle kendine aşık etmek ister ve bazı olayları görmemesi gerekirken görür ve yardım etmek ister ama olaylar istediği gibi gitmez. başka bir olay nedeniyle Cha Kang Jin!e babasından kalan kolye köprüden aşağıya düşüp suyun içinde kaybolur bu olayı kendi yaptığı için çok üzülen Han Ji Wan kolyeyi aramak ister bir kaç ay arar ama bulamaz. bir gün abisiyle karşılaşır ve abisi kardeşi üzülmesin diye suya girip kolyeyi bulmaya çalışır ama bir daha sudan çıkamaz. buna çok üzülen  Han Ji Wan ailesini ve sevdiği kişiyi yani Cha Kang Jin bırakır gider. Aradan geçen yıllar sonucu karşı karşıya gelen   Cha Kang Jin ve Han Ji Wan  hayatları değişmiş olsada birbirlerini hiç unutamazlar.


Bu yakışıklımız, taş'ımız Cha Kang Jin'imiz ♥ diziye biraz daha izlememizde yardımcı olan bu oppa :) her ne kadar diziyi tamamlamasakta bu oppayı tanıdığımız için mutluyumm :)


Ayy bu Unni beni çıldırttı yaa :// hanı diğer Han Ji Wan kızın bazen ki gurursuz halleri sinir olmamıza vesile olsada az buçuk oyunculuğu iyi :)


Dizide kötü olmazsa olmaz :/ Park Tae Jun Han Ji Wan aşık olan ama nişan zamanında bırakıp giden kişilik :P


ayy işte dizide kötülerin kraliçesi :D bir dizide 2 aşık kişiye kesinlikle 3.kişilik eklenir birde drama oldun mu o değmeyin senaryocuların keyfine :D oyunculuk iyi ama kötü olması kötü :)) bu arada dizinin başlarında Park Tae Jun sevgiliydi :) iki kötü yan yana :P


Han Ji Wan kolye sebebiyle ölen abisi :)ve kübra'nın oppası :) ayy çok tatlı bu çocuk yaa ♥


Şu muhteşem, harika, taş varlığa bir bakar mısınız? ama dikkat edin bağımlılık yapıyor :D bir insana bu kadar mı yakışıklı olmak zorunda :)


Bir nişanda damat'ın gelmemesiyle kötü olan gelinin 8 yıldır unutamadığınız sevdiğiniz olsaydı ne yapardınız?? Bu oppa gibi kalırdınız :) ayy böyle olsa bile oppa tek kelimeyle harika ♥ ♥

Her ne kadar tam izlemesek de yorumunu yapayım dedim belki izlemek isteyen olur :) benim yorumuma bakıp izlememzlik yapmayın belki sizin hoşunuza gider :))

3 yorum:

  1. en sevdiğim kore dizisi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 günde bitirmiştim başrol kız yüzünden sinir krizi geçiriyordum hiçbir dizisindeki oyunculuğunu svmiyorum ama burda ses tonu bile sinir bozucuydu kşke kadın hep onu oğlu zannetsede şu kızı görmesek diyordum

      Sil
    2. İzleyemedim diziyi, sevmenize sevindim. :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D