1 Eylül 2012 Cumartesi

Gece yolu'na gelen ikinci yorum ikizimden ^^





Kristin Hannah-Gece Yolu Bitti... :(



Bitmesini hiç mi hiç istemedim 495 sayfa bana yetmedi daha fazlasını da yazsaydı eminim ki yine yetmeyecekti. Benim şu ana kadar okuduğum en en muhteşem yazar kristin Hannah'tır ve her zaman öyle kalacak keşke bütün kitapları ülkemizde yayınlansa ciddi başka birşey istemem. :) 



Gelelim Gece Yolu'muza ve kahramanlara...

Jude; harika bir anne, Mia ve Zach onun en değerli iki varlığıdır. Onlar için herşeyi yapar ama bir yandan da başlarına birşey gelmesinden korkar. Ailesiyle mutlu ve huzurlu bir hayat sürer. Fakat hayatı hiç beklemediği bir olayla tepetaklak olur. Artık geriye ne ailesi ne mutluluğu kalır. Jude'un mutluluğu bir gece son bulur.


Mia ve Zach; birbirlerine büyük sevgi besleyen, birbirinin kopyası ikizler her kardeş gibi her konu da çok iyi anlaşırlar. Zach yakışıklı olduğu kadar karizmatik ve okulun popüler çocuğu fakat Mia onun tam tersi kırılgandır. Liseye başlamaları onun için tam bir felaket olur ta ki Lexi ile tanışana kadar. Lexi artık Mia'nın en yakın ve en çok sevdiği arkadaşı olur. Tabii ki ailenin de bir parçasıdır. Fakak bir gece de dostlukları paramparça olur. 



Lexi; hayat ona oyununu daha küçük bir çocukken oynamaya başlar. Babasının kim olduğunu bilmiyor, annesi ise alkolik ve uyuşturucu bağımlısıdır. Kaç defa evlatlık verilmiştir ama her seferinde annesi Lexi'yi kandırarak her gittiği üvey ailesinin yandından alır ve Lexi'i her seferinde hayal kırıklığına uğrar. Annesi öldükten sonra tek akrabası olan teyzesinin yanına gider ve hayat Lexi'ye mutluluk kaynağı olan Mia'yı verir. Artık Lexi Mia'nın ailesin bir parçası olur. Jude ise onun 2. annesi olmuştur. Zach'e beslediği büyük aşk bu kaybetmeye korktuğu aileyi yıkabilir. Fakat hayat beklenmedik bir şekilde gelişir artık Lexi'nin de yüzü güler. Ta ki o felaket geceye kadar.



Bu mutlu ailenin ve Lexi'nin bir gece de hayatları kararır. Sevgiyi, affetmeyi, özlemi her biri tek tek tadacaktır. Artık mutlu bir aile yoktur....



Kitap bize dostluğun nasıl mucizevi olduğunu, ailenin nasıl mükemmel olduğunu ve aşkın büyüklüğünü anlatıyor...



Anlatmak istediklerim bu kadar aslın da daha da çok anlatmak isterdim ama okumak en iyisi Kitap tabii ki de beklediğim gibi olağanüstüydü. Bitirmeye korktum ama son da ne olacak merakı her şeyden önce geldi. :) 



Yeniden ve yeniden okunacak bir kitaptı çok önceden bitirmeme rağmen hala aklımda. :( Yazarımın akıcı diline değinmiyorum bile o muhteşem bir yazar!! 



Tavsiye kısmına gelince tavsiye ediyorum hem kitabı hem de yazarı şiddetle tavsiye ediyorum. Kristin Hannah'ı halen daha tanımayan okuyucular bu konu da ciddiyim çok hem de çok şey kaybediyorsunuz bunu sakın unutmayın. ;)



Ayrıca Kristin Hannah'ın bu mükemmel kitaplarını okumamıza vesilen olan Pegasus Yayınlarına sonsuz teşekkürler. Lütfen daha çok Kristin kitapları İSTİYORUZ!!.. :) 



Veee "Ben okuyucuya okuyucu demem Kristin Hannah kitabı okumadıktan sonra." :)) 



Sevgiyle ve dostlukla kalın... 

2 yorum:

  1. Gercekten çok etkileyici bir kitaptı.Dün başladım ve kitabı elimden bırakamadım.Kristin Hannah karakterleri öyle güzel yaratmış ki mutlaka sizde içinizden bir parçayı onlarda buluyorsunuz.Gece 4e kadar okumayı sürdürdüm ve hayatımda hiç bu kadar ağladığımı hatırlamıyorum.Mükemmeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kristİn Hannah kitapları tek kelimeyle muhteşemm :)) Bütün kitapları çıksa bıkmadan usanmadan okurum :)) En son kitabını daha almadım ama neyse :D Benim sıralamam da ilk Ateşböceği yolu gelir sonrada gece yolu :) Diğerleri de harikaydı ama bunlar en sevdiklerimm :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D