25 Ağustos 2012 Cumartesi

Şahane bir kitaba yorumum ♥




Sherryl Woods-Aşka şans ver ne yazık ki bitti :(


Wuhuhuhhhuu denilecek kadar süper bir kitaptı ;) şahane, muhteşem, harika ve daha fazlası :) abartılı olduğuna bakmayın cidden öyle ;)) Dönüşüm kitabımı bitirdikten sonra sessiz çığlık ve bu kitap arasında kararsız kaldım gece sessiz çığlığa başladım ama sabah kalkıp değiştirip Aşka şans ver'i elime aldım, iyi kide almışım  :D 



Kitabın konusuna gelince pek sevgili Abby'nin çok sevdiği kardeşi Jess işinden başını kaldırıp ikizlerine bile zaman ayıramayacak kadar çok çalışan ablasını çocukluğunu geçtiği yer olan Chesapeake kıyılarına acilen çağırıyor, ikna etmesi çok zor oluyor ama en sonunda ikizlerini alıp, birazda tatil yapıp dönmeyi kabul ediyor Abby, ama eski sevgilisi hemde kendisi tarafında terk edilen eski sevgilisi!! Trace'nin orada olduğundan bi haber :)) bu zaman zarfında aile bağları, eski aşklar, intikamlar, başarılar, güvenmeyi en ince detayına kadar öğreniyorlar. 



Abby ve Trace çiftini çok sevdim tabii en çok Trace'yi ♥ 



Yazarın akıcı diline tek kelimeyle hayran kaldımm, hem konunun güzelliği hemde akıcılık birleşince harika bir kitap ellerinizde ;) Çevirisi de harika bu nedenle Ephesus yayınlarına teşekkür ediyorumm. Ephesus yayınları ikinci kitap için bizi fazla bekletmeyin ;) Vee son olarak da kitabı okumama vesile olan biricik ablamm olan Serpil ablama teşekkürler ♥ 



Kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum, bu kitabı ve seriyi kaçırmayın, devam kitabını Bree ve Jake karakterlerini sabırsızlıkla bekliyorumm...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D