7 Temmuz 2012 Cumartesi

Ters Bünye ^^




Kışın o bilmem kaç yılın soğukları yaşanırken, dışarıya çıkıp karı altına üstüne getirirken boğazımda yok ne bileyimm vücudum da ağrıyan tek bir yanım dahi yoktu ama gel gör ki yazın gelmesiyle her yerim ağrıdı, boğazım doldu ve 2 gün yataktan çıkamadım :)) bu nasıl bir bünye! :D kışın olacak şey yazın oluyor. :) şimdi halen daha boğazlar tütmekte ama yataktan çıkılmıştır :))  

o elim vücuduma değmediği halde Kore dizilerinden vazgeçilir mi?? asla! :D ikizim Kübra çözüm yolu bulup tek bölüm açığımız vardı onu izleyidik :)) yatmam da artı yanı var mıydı?? hımm yok, hiç yoktu doğru düzgün kitap bile okuyamadım vee bir kaaç gün dondurmadan, soğuk sudan uzak durmalıyımm tabii birde havalar bu soğuklukta ve rüzgarla giderse benim dondurma ve soğuk suyum mazide kalır :)) 

Birde keşkem var :)) hastalandığım zaman "Keşke dondurmadan sonra ılık su içseydim" dedim ciddi anlamda faydası var boğazlar için :)) siz siz olun dondurma boğazınıza zarar veriyorsa ılık su için ;)) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D