23 Eylül 2016 Cuma

Mim//Yazın En'leri^^

Herkese merhaba^^
Uzun zamandır mim yapmıyordum. Zaten son zamanda blogu sadece kitap yorumları için kullandığım doğrudur :D Bir kaç mim daha vardı ama bu daha kolayıma geldiği için bunu yapıyorum :D Mim için Kütüphanemden Kitap Manzaraları K.mm'a çok teşekkürler, öpüldün :*

Lafı fazla uzatmadan mim'e geçeyim :)



1) Bu yaz okuduğun en güzel kitap?
Bu yaz yine istediğim kadar kitap okuyamadım :( Ama en beğendiğim kitap derseniz, Silber ve Gözlerini Haramdan Sakın^^ Birinde karar kılmam gerekiyordu bende ikisini yazdım :D


2) Bu yaz keşfedip okuduğun en güzel kitap?
Gözlerini Haramdan Sakın ve ikinci kitabı^^ Gerçi ikinciyi daha okumadım ama bu seriyi keşfettim :)


3) Bu yaz okuduğun ve sana en büyük hayal kırıklığını yaşatan kitap?
Bir Yudum Sevgi. Yazarımın bütün kitaplarını severim ama bu kitap bana hayal kırıklığı yaşattı.



4) Bu yaz izlediğin en güzel üç film?
Film izlemedim ya da izledim şu an aklıma gelmiyor :D Öyle çok film izleyen biri değilim. Arada TV'de yayınlanıyorsa bakarım :) Ama dizi izledim. Bunlardan 3'ü Oh My Ghost, Reply 1988 ve W Two Worlds^^ W Two Worlds'e şu an devam ediyorum ama yaz içinde başlamıştım, finali az biraz bekledim :D


5) Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı?
VIXX-Error, Cem Belevi-Alışamıyorum, Beast-Ribbon, Feride Hilal Akın-Bilir mi?
Bir tane değil dört tane şarkıya vuruldum bu yaz^^


6) Bu yazı bir kelime ile tarif et?
Çekilmez.
Yine de buna da şükür :D



Bir yazı şuraya 6 soruyla sığdırdım :D Güzel bir yaz değildi ama çok kötü de değildi. Hızlıca geldi geçti. Sadece sıcaktı ve sıcağı severim :D
Kimleri etiketlesem acep deyip bir araştırmaya koyulayım :D 

Yaptım ben diyorsanız link isterim :) Gördüm ama beni etiketlememişsin, küstüm derseniz özrümü kabul edin ve büyük bir sevgiyle yapın :D Gördüm ve çok beğendim. Yapacağım diyorsanız o türlü de link beklerim. (Bu zamana kadar istedim gelmedi ama belli olmaz belki isteğimi kırmayıp bir yorum ile link bırakılır :D)

Bir mim'in daha sonuna geldik. Buraya dizi yorumu yazmaya gelmişken kendimi birden mim yaparken buldum. İlginç. Buralarda havalar soğudu, evde oturma zamanları başladı. Her boş anımda buralara gelmek dileğiyle^^
Sevgiyle kalın^^



Buralarda da varım^^















16 yorum:

  1. Way way way cok begendim cok guzel bir mim. E bende mimlenince degmeyin keyfimeee:) hemen yapacagim mutlaka da seninle paylasacagim linkimi

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunu yeni keşfettim. Çeşitli mimlerde bir araya denk düşmek çok hoşuma gider :)

    sargitaderki.blogspot.com a bir çaya beklerim :)

    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bloguma hoş geldin ;) Tabii, mimler de artık sende varsın ;)
      Şimdi bloguna geliyorum ;)
      Sevgiler ;)

      Sil
  3. Mimi beğenerek okudum canım :) Bir de mimlenme kısmının arka planını hatırlayıp bol bol güldüm :p Seviliyorsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ Evet yaa, bende hatırladıkça gülüyorum :D :D
      Sende seviliyorsun Tatlı K.mm <3

      Sil
  4. Esracım canım.... Kayıp dönemlerimin yoğun hüzünlerinden bir özür sana ;.(
    Çok mutlu oldum beni de mimlemişsin!... hem de minik bir listeye girmişim! Yazın enlerinden olmuşum :))
    Lütfen affet ve teşekkürlerimi kabul et!
    Hemen listeme ekledim! :) Geç olabilir ama yok olmaz bende mimin emin ol ;)
    Fenom da görmemiştir eminim... O da yazdan beri kayıplarda! Hemmen ona da ispikliorum :D

    Bu arada hep yeni isimler yazmışsın bana öneri olarak. Özellikle şarkıları merak ettim! Bakıp oğluma da dinletcem bakayım belki uyku müziği olarak seçer bazılarını :D seçerse duan büyük ;P
    Kocaman öpücük, sevgi ve tekrar özür!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, ne demek affet falan :) İnsanlık bu görmeyebiliriz ya da unutmuş olabiliriz. Bir sene sonra bile yapmış olsan önemli değil, çünkü beni hatırlayıp yapman bile beni mutlu ederdi <3
      Yorumuna anca cevap verebildim. Net sıkıntıları vs. İnşAllah şarkılar işe yaramıştır. Yaradıysa bilmek isterim :)
      Benden de kocaman öpücükler, her mimim de olacaksın, bunu da eklemek isterim :* <3

      Sil
    2. Canım benim çok tatlısın yahu <3 Nasıl rahatladım bu mesajı okuyunca :)
      Teşekkür ederim! listemde duruyor ilk fırsatta sayfamda isminle yer alacak inşallah ;)

      Sil
    3. O senin tatlılığın. 😍 Rica ederim, sizi anlıyorum, o yüzden benden taraf sıkıntı yok. Bir sene sonra bile yapsanız sevinirim ki ben. 😊😊

      Sil
    4. Esracım ve kendi gibi tatlı ikizi :))) Yaptım mimimi ;))) Bak! Linkimi de bıraktım söz verdiğim gibi:
      http://daginikanne.blogspot.com/2017/09/mim-yazin-enleri.html

      Kocaman öpüyorum sizleri ❤😘

      Sil
    5. Baktım hemen mime. Cevapların çok güzeldi.😍😍 Ellerine sağlık, öptük bizde^^😘😘

      Sil
  5. Anam kış gelmiş ben yeni görüyorum ki fighting =(((
    Teşekkür ederim unutmadığın için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, geç olsun güç olmasın demişler^^ Şimdiden ellerine sağlık^^

      Sil
    2. Evet Fenom biz biraz geriden geliyoruz ama olsun, en kötü kışın enleri yaparız değil mi :P

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D