12 Mart 2016 Cumartesi

Mim: Kişisel Blog Yazarları Ne Düşünüyor?^^

Herkese merhaba^^
Bir Mim canavarının yazısına hoş geldiniz. :) Mim sever olduğumu sağır sultan bile duydu, artık öyle bir raddeye geldi ki bu sevgim etikette ismim olmadığı halde hemen üzerime alıp, mim'i yapıyorum :D Şaka bir yana bu mim acayip ilgimi çekti ve hemen yapmak istedim :D Sevgili Şeyda'nın Günlüğü  bu mimi yayınlayınca ve okuyan herkes yapabilir deyince kaçırmayıp hemen yapıyorum :D Genel anlamda Blog ve Blogger'lıkla alakalı sorular^^
Bakalım cevaplarım ne olacak :D



Ve gelsin sorular^^



1-Yakın çevrenizde ki insanlara blogunuzdan söz ediyor musunuz?

Çevremdeki herkse söylerim ama pek ilgilenmedikleri konu olduğu için pek ilgilerini çekmiyor. Mesela açıp Esra'nın blogunda şunu okuyalım diyen kimse yok çevremde. İkizim hariç, o da ben zorluyorsam okuyor :P


2-Neden blog yazıyorsunuz?
Aslında yazı yazmayı sevmem ama daha yeni yeni blog ve blogger olayı ortaya çıkınca ve ben Facebook sayfalarında kitap yorumu yazarken neden yorumlarım blogum da olmasın ki? dedim ve şimdi buradayım :D 


3-İlk yazınız ile son yazınız arasında nasıl bir fark var?
Çoooook fark var, hatta müsait bir zamanda hepsinin üzerinden geçeceğim :D


4-Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?
Çooook şeyler kattığını söyleyebilirim :D Mesela çook güzel insanlarla tanıştım ve halen daha dostluğumu devam ediyor^^ MaşAllah^^ Belki blog açmasaydım bu halde olmazdım. Yanlış anlamayın halimde bir şey yok ama manevi olarak çok şey kattı :)


5-Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?
Önerdiğim çok kişi oldu ama içlerinde yazan, yapan kimse yok :D 


6-  Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?
Kitaplardan, Kore dizilerinden vs. :D Soru bu anlama geliyor herhalde :P


7-Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kurabiliyor musunuz?
Sıkı takip ettiğim bloglar ile tanıştığım, konuştuğum hatta sosyal medya da birbirimizi takip ettiğim blogger arkadaşlarım var :) Ama 'Aaa şuraya yorum yapayım da kanki olalım.' diyebilecek bir yapım yok, bu konuda biraz çekingenim de :D Onlar yazarsa, yazarım :D Şaka yine yorum bıraktığım, sürekli takibe aldığım bloglar var :D


8-Şikayetçi olduğunuz konular var mı?
Ne anlamda sorduğunuza bağlı :D Şu an için hiç bir sıkıntı yok ama günden güne blog sevgisi yerini Insragram sevgisine bırakıyor. Bence benim gibi her ikisini de idare edebilirsiniz :D Blog'larınızdan vazgeçmeyin :)



Çok anlamlı ve sevdiğim bir yazı oldu^^ Etiketlediğim kişiler ise;
 Kütüphanemden Kitap Manzaraları
Kitap Tutkusu
 Kore Fenomeni
Seyhan'dan Hayata Dair Güzellikler
Büyülü Ayraç
Uçay
One Better Day
Dağınız Anne


Şeyda'nın Günlüğü sahibesinin dediği gibi okuyan herkes bu mim'e etiketli^^
Başka yazılarda görüşmek üzere^^
Sevgiler^^


Buralarda da varım^^






10 yorum:

  1. Ne güzel özet yazmışsın :)) Ben de mim çok seviyorum! Birlikte yapılan şeyler hep favorim :) Bir de mimlendiysem deme keyfime ;)) Çok teşekkür ederim beni de unutmadığın için!
    Ben de IG'cılara sesleniyorum: Özünüze dönün :P Hobi olarak yine IG'a gidin ama unutmayın burayı :)

    Eline sağlık, ben de yayımlayacağım ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ne demek^^ Hem eğleniyoruz, hemde birbirimizi tanıyoruz bu tür şeylerle :) Aynen katılıyorum, hobi olarak Instagram'a bakın, blog ve bloggerlığı unutmayın :D

      Sil
    2. Unutanları uyarın :D
      Yaptım ben de yaptım Esra :)
      Artık mimlerimin daimi mimi sensin ona göre :D Yapsan da yapmasan da :P

      Sil
    3. Gördüm, cevaplar harikaaa^^ Çook seviniriim, artık sende öylesin^^ Çoğunlukla yaparım diye düşünüyorum :D

      Sil
    4. Teşekkürlerrr :))
      Hehe.. Yaparsın yaparsın artık adın çıktı Mimciye, yapmazsan ayıp olur ;)

      Sil
    5. ahahha yeni adımı sevdim :D Evet yapmazsam ayıp :D

      Sil
  2. ciciş cevaplaaar hepimize çok faydalı de miiii blooog.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki dee^^ İyi ki de bir BLOG'umuz var!! :D Yaşasın Blog ve Blogger'lık <3 :*

      Sil
  3. Inatagramm, Twitter veya Facebook hiçbiri insanların içerik ihtiyacını karşılayamaz. Bu nedenle bloglar asla ölmez. O konuda müsterih olabilirsiniz kanımca :) Bu arada serdaryaziyor.com'u ziyaret edip benim de konuyla ilgili mim yazım okursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D