19 Haziran 2015 Cuma

Mim//Book Courtship Tag^^

Selam^^
Sevgili Rüzgardan Notlar blog sahibi beni bu güzel mim'e etiketledi. İlk olarak bu ince düşüncesinden dolayı ve bana özellikle mesaj atıp bilgilendiren blog sahibi arkadaşımıza çok teşekkür ederim :) 


Gelelim mim'e çok değişik ve güzel sorular var, bakalım neymiş bunlar ;)



Adım 1: İLK BAKIŞ – Kapağı yüzünden aldığın kitap?
Veronica Roth-Uyumsuz^^ Konusu da çok güzeldi ama kapağını çok severim :)
Şu an da kapak için almak istediğim iki kitap var. Müptela Yayınlarından yeni çıktı ve çıkacak ;) En kısa zaman da almayı düşünüyorum bakalım ;)


Adım 2: İLK İZLENİM – Arka kapak yazısı yüzünden aldığın kitap?
Şu an için aklıma gelen bir kitap yok, öyle arka kapak yazısına bakıp aldığım kitaplar nadir olduğundan olabilir ;)


Adım 3: TATLI DİL – Harika üslupla yazılmış kitap?
Ama ama bu sorular çok zor :P Hangisini söyleyeyim :D Tabii ki de Kristin Hannah kitapları derim seçme şansım olsa ;)


Adım 4: İLK BULUŞMA – Sana serinin devamını aldırtan serinin ilk kitabı?
Fırsatçı-Tarryn Fisher kitabını ilk okuduğum zaman ikinci ve son kitabı almak istedim. Her kitap ayrı bir olaydı, her ne kadar bizi sinir etse de severim bu seriyi ;)


Adım 5: GECE YARISI TELEFON KONUŞMALARI – Seni bütün gece ayakta tutan kitap?
Öyle sabaha kadar beni ayakta tutacak kitap olmadı, vardı çok güzel olan kitaplar ama uykuma önem veririm :P




Adım 6: HER ZAMAN AKLIMDA – Aklından çıkaramadığın kitap?
Yine diyorum bunlar zor sorular -_- :P Hush Hush serisi, Şimdi Benimsin-Güneş Demirel, Aşk: Kör Kuyu-Aslıhan Akagöz(Kitap olmadı, e-book olarak okudum)  <3 <3


Adım 7: FİZİKSELLEŞME (Gözler gözlerimde olayının artık eller ellerimdeye dönüşmesi) – Eline alıp okuduğunda sana güzel hissettiren kitap?
Ateşböceği Yolu ve Gece Yolu-Kristin Hannah kitapları ;) Kitaplıktan seçip özellikle okuduğum çok kitaplar var ama bunlar ilk sıradalar ;)


Adım 8: AİLEYLE TANIŞMA – Ailene veya arkadaşlarına önereceğin kitap?
Sıraya koyacağım bunu :D
Kristin Hannah Kitapları
Hush Hush serisi
Şimdi Benimsin-Güneş Demirel
Sophie Kinsella kitapları
Aslıhan Akagöz kitapları
Sarah Jio kitapları
Vs. Vs. Bu liste uzar gider :D


Adım 9: GELECEK PLANLARI – Gelecekte tekrar okuyacağını bildiğin kitap ya da seri?
Şimdi Benimsin'i okumayı düşünüyorum, Aşk: Kör Kuyu kitap olursa okurum büyük bir zevkle -şimdi de arada okuyorum- bu kadar :D


Adım 10: BİR AŞKI PAYLAŞMA – Kimi taglıyosun?
ahahhah bu soru iyiydi işte ;) Hemen cevap vereyim; Kitap Tutkusu, Kütüphanemden Kitap Manzaraları, Zeynep's Library, Uçay, blog canlarımı Taglıyorum ;) İsteyen herkes de yapabilir ;)


Bir mim'in daha sonuna geldik, başka yazılarda, mim'lerde görüşmek üzere^^





1 yorum:

  1. Ellerine sağlık; çok güzel cevaplamışsın:))) Konu kitaplar olunca bence bütün sorular çok zor :-D

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D