1 Mart 2015 Pazar

Haftanın Şarkıları #2^^

Haftanın son gününden ve Mart'ın ilk gününden herkese merhaba^^

Geçen hafta Haftanın Şarkıları ile karşınıza geldim, blogumun yeni yazısı. Fırsat buldukça ve unutmadıkça her hafta böyle bir yazı yazacağım^^ O hafta hangi şarkıları kafaya takmışsam hepsi burada olacak canlar^^ İster yeni ister eski. Lafı uzatmadan şarkılarıma geçeyim^^
Keyifli dinlemeler^^

İlk olarak feci takıldığım, yeni keşfettiğim T-Ara//Number Nine Şarkısı^^


Secret Love dizisinden duydum ve sevdiğim sayılı bayan gruplardan olduğu için hemen tanıdım^^
Not: Başlangıç çok güzel ve hemen telefonumun zil sesi yaptım.



İkinci şarkımız bir Ost. Secret Love oluyor kendisi, diziyi şu an izliyorum ve bayıldım^^ Bitirir bitirmez yorumum burada olacak inşAllah^^



Tek sıkıntı bu şarkıda Rap olması. Şahsen Rap'i hiç sevmem :/



Üçüncü ve son şarkımız Suju'dan tabii ki de <3 <3 
İki duygusal şarkıdan sonra biraz da coşalım^^ Bu şarkıyı albümdeki versiyonuyla da seviyorum ama burada bambaşka <3 



Suju candır^^


Bu haftada ki şarkılar bunlar^^ Gelecek hafta Haftanın Şarkıları'nda görüşmek üzere^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D