12 Ocak 2015 Pazartesi

Mim Vol Bilmem Kaç :D isimsiz Mimmiş^^

Herkese Merhaba^^

Blogum da yayın akışına Mim'ler ile devam ediyorum^^ İlk olarak harika mimler olduğunu söyleyip beni bu Mim'e etiketleyen Uçay'a sevgilerimi gönderiyorum <3 Bundan başka üç tane daha Mim var onları da en kısa zaman da yapacağım^^



Sorulara bakacak olursak daha çok yapan kişinin sevdiği, sevemediği bazı özelliklerini, huyları ve zevklerini öğreniyoruz. Şimdi bakalım benim zevklerim neymiş :)


1-Canan Tan mı? Debbie Macomber mı?
Her ikisini de severim. Ayrım yapamam ama illa biri deniliyorsa Canan Tan derim. Tabii eski formuna dönmeli, şöyle Aslı ve Murat tarzında kitaplarını bekliyorum ne yalan :D

2-Küpe mi? Kolye mi?
Her ikisini de tercih etmiyorum ama elimde daha çok kolye var^^

3-Gelecekte Hedefinin nedir?
Şu an için okulumu bitirmek ve sonra eğitimime devam etmek. Alanımda öğretmen olmak istiyorum ama olmazsam evde dizilerim ve kitaplarım beni bekler^^

4-Bira mı? Sigara mı?
İkini de kullanmıyor ve itici buluyorum.

5-Bloğunun ismi neden bu?
İlk blog açmaya karar verdiğimde My Twin ismi Fighting!! olsun dedi. Başta kabul etmedim ama gün geçtikçe kafama yattı ve işte isim böyle çıktı. Yani ismin yaratıcısı My Twin^^


6-Favori Makyaj Malzemen/Malzemelerin?
Çok az kullanıyorum ama BB krem favorim^^


7-Gerçek Aşk bana göre...?
Yok. Gerçek hayatta gerçek aşka inanmadığım için  'Bana göre' bir şeyde olmaz :D

8-Yabancı dil mi? Anadil mi?
Yabancı dil konuşmayı isterim ama anadilim derim^^


9-Kuzey Amerika Kıtası mı? Güney Amerika Kıtası mı?
Diğer sorularla bağlantı kuramamakla birlikte Kuzey Amerika Kıtası diyorum^^

10-Kurşun Kalem mi? Uçlu Kalem mi?
Uçlu kalem. Kurşun kalem hemen biter ama uçlu kaleme bozulmadıkça ve kırılmadıkça bir şey olmaz^^



Evet sorularımız bu kadar^^ Bazı soruların neden sorulduğunu anlamadım ama güzel ve eğlenceliydi ;)
Diğer Mim'lerim en kısa zaman da gelecek, hele bir tanesi beni benden alıyor, sabırsızlıkla yapmayı bekliyorum :P

Bu Mim'i isteyen herkes alabilir ama benden aldıysanız link paylaşın yada alıyorum diye yorum bırakın emi? Meraklı bir insan olarak yanıtlarınızı merak ederim^^


Başka bir yazıda görüşmek üzere^^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D