2 Mayıs 2014 Cuma

Beyaz Düşler//Nora Robert Kitap Yorumu^^

Herkese merhaba^^
Uzuuuun bir zaman önce okudum bu kitabı, bir kaç ay geçmiştir üstünden her halde :)) Kitabın yorumunu yapmak anca bu zamana kaldı, aradan ödevler, sunumlar, vizeler ve turlar geçti geçti. :) Tam kalkayım bugün şu kitabın yorumumu yapayım diyorum hooop başka bir iş çıkıyor  :/
Kitabı neredeyse tekrardan okuyacağım ki hak ediyor^^ 
Nora'nın şu ana kadar 3 kitabını okudum üçü de birbirinden harika idi ama bu seri daha güzel :)) Serinin dört kitaplık olması zaten albenili ama yazılış ve konu bakımından daha bir güzel. :))

 Konuya bakacak olursak;

Mac çocukluk hayali olan fotoğrafçılıkla arkadaşları ile kendilerine ait bir düğün organizasyon şirketi kurarlar. Özgün fikirleri ile fotoğrafçılıkta harikalar yaratan Mac özel hayatı pekte öyle değildir. Her telefon edişinde sevgilisi yüzünden ağlayan annesi, senelerce görmediği babası ve üvey kardeşleri. Hayır diyememe huyu her daim başına dert olan Mac'in zorlu hayatı aşkta da önünde bir engel midir?
 Carter  herkes tarafından sevilen, kibar ingilizce öğretmeni. Herkes ona bayılsa da o sadece bir kisiyi seviyor. 
Kader ağlarını nasıl örecek acaba?
Not: ilk karşılaşma zamanları bir skandal :P
Konu böyle :))
 İlk okuduğum zaman dedim şimdi erkek karakter taş, kendini beğenmiş, hazır cevap gibi biri ama öyle biri değildi oyyyy datlumm nasıl bir karakter öyle :O 
Acaba Nora'dan bir adet isteyebilir miyiz??? 


Çok sevdim ben yaaa o şapşal halleri, kibar, nazik cevapları ve sözleri yok muydu vaay bee dedim işte bu. :D Süper konu, süper karakterler ve süper kalem başka ne olsun :))
Mac'ide çok sevdim, en azından beni sinir etmedi sadece güldürdü :D Hele o arkadaşları dostları yok mu?? Devam kitaplarda hepsini çok merak ediyorum :))


Her bir satırını çok sevdim ve çok eğlendim. Kitaba hemen kapılıyorsunuz daha ne oldu demeden hop kitap bitmiş :O İşim falan olmasa otur her dakika oku, hatta bütün seriyi bitir :D
Sinir olduğum bazı karakterler oldu olmadı değil, alıp kafasını duvara yapıştırıp ateş çıkarasım geldi >_<

Neyse yine de bayıldımmmmm, serinin diğer kitaplarını ve karakterleri okumak için sabırsızlanıyorum, kesin onlarda bunun gibi harikadır. Nora yazıyor hacııı :D
Vee kitabı okumama vesile olan N.Ablama kocaman teşekkürler^^ <3
Tavsiyeye gelecek olursam bence tez zamanda bu Gelin serisine başlayın^^ Başka da diyeceğim yok :D

Serinin diğer kitapları bunlar;

Orijinal kapaklarda aynı, yayıncı değişik bir kapak kullanmamış, o yüzden sevindim :)

Kitabımıza puanım ise;


Alıntılar^^

Mackensie Elliot, sekiz yaşına kadar on dört kez evlenmişti. En iyi üç arkadaşının her biriyle -hem gelin hem damat olarak-  en yakın arkadaşının erkek kardeşiyle (onun itirazına karşın), iki köpek, üç kedi ve bir tavşanla evlenmiş bulunuyordu.

*****

Mac çıkınca, Parker kaseden bir karadut aldı. "Bence orada bırakmayacak. Bu onu çılgına çevirecek." "Kırk sekiz saat içinde tekrar görüşecekler," diyerek onayladı Laurel. Sonra da yüzünü buruşturdu. "Lanet olsun, bulaşıklara yardım etmeden kaçtı."

*****

"Evet,çemberin içinde bir üçgen görüyorum.Benim gitmem gerek." "Bu, hayat çemberinin içindeki kader üçgeni!" Carter evrak çantasını aldı. "Evine git Bob." "Matematikle tartışamazsın, Carter. Her zaman kaybedersin." Carter kaçtı. Kocaman ve bomboş okulda hızlı hızlı yürürken ayak seslerinin yankısını duyuyordu.

*****

"Lanet olsun, Carter Maguire, insanı deli edecek kadar tatlı olduğun için lanet olsun. Aslında sinir bozucu olman lazım. Neden dinir olmuyorum? Ah Tanrım, seni arayacağım. Seni arayacağım biliyorum. Başım dertte."

*****

"Aşkın olduğu yerde akıl olmaz." 
"Evet olmaz." Laurel, kollarını Mac'e doğru uzattı. "Burada da bunun canlı kantı var. Sen o adama körkütük aşık olmuşsun."

Başka bir yorumda görüşmek üzere, sevgiyle kalın^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D