30 Aralık 2013 Pazartesi

2013 yılının En'leri, Kitaplar^^


Herkese 2013'ün sondan önceki yazından merhaba :D
Neden böyle yazdım derseniz, bundan sonrada Kore Dizi, Film En'leri yazacağım için, bu yazım yılın son yazısından önceki oluyor :D
Geçen sene bu zamanlarda aklımda bir fikir vardı, yapsam mı, yapmasam mı diye :) En sonunda yapayım dedim ve kolları sıvadım :)
İlk olarak Yılın En'lerin de kitapları yaptım bakmak için Link BURADA!
Sonradan Kore Film, Dizi Bu yazıya da bakmak için link BURADA!
Tahmininden çok ilgi gördü bu yazılarım, bende tekrardan yazayım, hem gelenekselleşmiş bir yazı olsun dedim başladım yazmaya :)
Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktır, bu zaman zarfında tabii ki kitapta okuduk. Bazılarını çok beğendik bir daha okumak istedik, bazılarını ise zor ki bitirdik, kitaplığın en köşesine koyduk :)
Neyse ki benim öyle bir şey olmadı, sınav için okuduklarım hariç :D

Uzun lafın kısası bakalım benim bu En'ler neymiş? :D



2013 Yılın EN iyi Polisiye Kitabı^^
Fırtına Kokusu//Naney Pickard



Yılın EN İyi Komik Kitabı^^
Satılık Aşk//Jill Mansell



Yılın EN Romantik Kitabı^^
Oniks//Jennifer L. Armentrout



Yılın EN iyi Dram(Arkadaşlık) Kitabı(Kitapları)^^
Ateşböceği Serisi//Kristin Hannah



Yılın EN iyi Dram(Aile) Kitabı
Böğürtlen Kışı//Sarah Jio



Yılın EN Ağlak Kitap^^
Aynı Yıldızın Altında//John Green



Yılın EN İyi Fantastik Seriler^^

Hush Hush Serisi// Becca Fıtzpatrıck




 Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi //Kerstin Gier



Lux Serisi//Jennifer L. Armentrout
Not:Henüz ikisini okudum :))




Yılın EN İyi Tarihi Romanı
Seni Beklerken//Judith McNaught



Yılın EN İyi Gerilim Kitabı^^
Harry Q.Davası'nın Ardındaki Gerçek//Joel Dicker 



Yılın EN İyi Sonu Anormal Biten Kitabı^^
Kaçığın Kızı//Megan Shepherd



Yılın EN İlginç Kitabı^^
Can Dostum//W.Bruce Cameron



Yılın EN Kötü Kitabı^^
YOK :D


2013'ün En kitapları burada bitmiş bulunmakta :) 

Yazarken çok eğlendim, inşallah sizde eğlenir aa benimde bunlar en'lerim, yada en'lerim değil dersiniz :))
Bu yıl bazı kitaplar yaa elimde süründü yada hemen okudum bitirdim :) Amam
 bazıları var ki(Bu liste de olanlar) bu yıl ki benim için dikkat çeken kitaplardı :)
Bu yılda ideal seçimler yapmışım, bir alkış istiyorum kendime :) 
Bir daha ki Yılın En'leri kitaplarda görüşmek dileğiyle^

Musmutlu ve bol kitaplı yıllar^^




1 yorum:

  1. Blogunuzu takibe aldım, kolay gelsin :) Size de mutlu yıllar^^

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D