11 Kasım 2013 Pazartesi

Mim #6 Değişik Sorular^^



Herkese bir mim'le daha merhaba :)
Valla ne zaman bu mim'e mimlendim unuttum baya oldu :)
Aslında sorulara yanıt verdim taslakta hazırdı ama bir tülü yayımlayamadım şimdi son düzenlemeleri yapıp yayınlayacğım :)

Mim'leyen Hayal Gemisi Blog sahibine çok mahcup oldum ama artık telafi etmeyi düşünüyorum :))

Gelelim  sorularımıza :)

1-Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
Yaşadım, daha 3 ay önce trafik kazası geçirdik ikizim Kübra'yla beraber. Eğer bir kaç saniye daha önce gitseydik araba tam ortaya çarpacaktı ve belki ben burada bir şey yazmıyor olabilirdim :(
Bu mucize bence^^

 2-Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
Öyle kesinlikle almalıyım! Dediğim bir şey yoktur. Minibook almak istemiştim aldım. Casper tablet almak istemiştim markası casper olmasa da tablet var şu an elimde :)

3-Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Yoktur ama renk uyumuna dikkat ederim :)

4-Nefret ettiğiniz huylar ve ya insanlar?
Kendini beğenmiş, sanki bütün her şeyi kendi yapan, başka insanları kaale alıp konuşmayan insanlardan nefret ederim >_<
Tabii birde kendini öven insanlardan :P

5-Sizi en net tanımlaya kelime?
Kafaya takmayan :)

6-Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
Yine Türkiye de doğmak isterdim :))
Türkiye kadar güzel bir ülke bilmiyorum, Kore hayranıyım ama orada yaşayamam :))

7-Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Müzik dinleyip, kitap okuyabilir :)
Baktı yine canı sıkılıyor Kore dizisi açsın izlesin, baktı yine canı sıkılıyor bu sefer TV açsın izlesin :D

8-Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!!!" cevabı alırsanız ne yaparsınız?
heheheh soruya bittim ama hiç düşünmedim olursa ki inşallah kimsenin başına gelmez o zaman düşünürümm :D

9-İnsan kaderini mi yaşar,kaderini mi yazar?
Her ikisi de desemm :D

10-Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?
Sweet^^

11-İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
Özellikle Nickname almadım sürekli adımla ilgili Nickler yazdımm :D


Hayal Gemisi Blogu yazarına çok teşekkür ediyorum böyle güzel sorulara beni mimlediği için :)
Soruları cevaplarken çok eğlendim :)
Şahsen sadece bir kişiyi mimleyeceğim o da sevdiğim hem blog arkadaşım, hem OKK arkadaşım hemde beni sürekli güldüren arkadaşım benherneysemo :) Blogu Kütüphanemden Kitap Manzaraları :)

Başka bir yazımda görüşmek üzere canlar şimdilik güle güle ;)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D