5 Ekim 2013 Cumartesi

OKK 14.Blog Turu 2.Gün Anlaşma//Jodi Picoult Kitap Yorumu^^


Selam canlar :)

Öğlen paylaştığım tur yazarımızın kitaplarını görüp merak etmişsinizdir, şimdide yorumumu okuyun ve kitabı nasıl sevdiğimi öğrenip almak isteyin :D
Çok mütevaziyim ne :D





Neyse efenim yoruma gelirsek az çok polisiye, cinayet, suçlu bulma vs. kitaplarını severim ama bu hepsinden farklıydı :)
Doğrusu kitaptan bihaberdim sonra tur yapacağımız kitaba bakayım dedim ve konuyu okuduğum zaman tamamdır arkadaş bu kitap tam belik dedim ve cidden öyleydi :)

Kitap bölümlerden oluşuyor, biz şimdiki zamanı birde geçmiş zamandan bahsediyor.
Yazarın kalemi ciddi anlamda çok güzel, anlatma tarzı, konu seçimi falan ;)
Öğlen yayınladığım post'ta kız kardeşim için kitabının film var demiştim ve izlemiştim
Film süperdi, nasıl yazarın Jodi Picoult olduğunu öğrenince vay be neden başta öğrenmedim dedim diye üzüldüm :/
Birazda konudan bahsedersek:
Emily ve Chris bebekliklten beri birbirlerini tanırlar ve iyi arkadaşlardı, zaman sonra aralarındaki etkileşim nedeniyle sevgili olurlar, herkes tarafından sevilirler ve mutlu bir çift gözüküler.
Bir gece Harte ve Gold evlerine korkunç bir telefon gelir ve hayatları o saniye de değişir.
Emily kafasında vurularak ölür, Chris ise yaralanır.
İntihar dese de Chris yine delil olmadığı için hapse ayılır ve aslında suçlu mu değil mi bunlar bilinmez.

Suçlu mu değil mi öğrenmek için okuyun derim :)

Bazı karakterler çok ama çok kızdım :/
Mesela Emily'nin annesine Milanie.
Tamam anlıyorum çocuğu ama yani öyle de davranılmaz ki :/

Yazarın diğer kitaplarını kesinlikle okumayı düşünüyorum ;) hepsi ciddi anlamda ilgi çekici :)
Tavsiye kısmına gelirsek kesinlikle herkes yazarın bir kitabı okumalı zaten benim gibi yazarın diğer kitaplarını okumak isteyeceksiniz :)

Kitaba puanım 5 / 5




Katkılarından dolayı April Yayınları'na çoook teşekkür ederiz...





2 yorum:

  1. Filmi nereden izlediğinle ilgili bir bilgi verebilir misin Esra? -Aylar önce okuyup da filminin olduğunu yeni öğrendi travması geçiren yazar kişisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene bu zamanlarda Star Tv'de vermişlerdi, ilgimi çekmişti konusu izledim, meğer kitaptan uyarlanmış :) Nette Kız Kardeşimin Hikayesi diye ararsanız gelir :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D