31 Ağustos 2013 Cumartesi

Hediyelerim geldi^^


Herkse merhaba^^

Kitap severlerin vazgeçilmezi kitap alışverişinden söz edeceğim bu sefer yazımda ama bir farkla :)
Kitap Kurdu Böjük Blogunda Temmuz ayında bir yarışması vardı ve bende katılmak istedim vee evet şans yüzüme güldü ve D&R'dan harcayabileceğim tamı tamına 50 tl'lik hediye çeki kazandım :)

Tabii bunu duyunca bul haldeydim :D


Kitap Kurdu Böjük bloguna kocaman teşekkürler ilk olarak :)

Bu süreçte başımdan geçenler var birde :)
Sonuçlar açıklandıktan bir kaç gün sonra siparişimi vermek istedim, tabii Kristin Hanah kitabını almak için üzerine biraz ek yaptım, onsuz olmazdı :)))
Siparişim yarın dası gün hemen iptal edildi ve paranın 3 gün içinde yatırılacak diye mail geldi, ben 3 gün bekledim 4.günde müşteri hizmetlerini aradım ve aramam 10 gün sürdü, araya bayram falan girdi adam akıllı  müşteri ile ilgilenen biri yok :/
En sonunda ilgilenen oldu ve işler yoluna girdi ve ben hemen siparişi verdim :)
Not: Buradan D&R müşteri hizmetlerini kınıyorum! :P

Kitaplarım geçenlerde elime geçti ve hemen posttumu yazamadım kısmet bugüneymiş :)
Aldığım kitaplara gelirsek;

Toplu halde bu^^

Gece Nöbeti//Tess Gerritsen

Tess kitabımdan başlayayım :)
Severek okudum yazarın kitabı indirimdeydi alayım dedim, biraz küçük tabii parasına göre ama en merak ettiğim kitap :)

Ben ölene kadar//Amy Plum

Seriyi pek bi sevdim ve aradan aylar geçse de anca alabildim :D Zaten geçe çıktı :/
Şu an 3. ve son kitap çıktı ama bunu okuyana kadar onuda alırım herhalde :)


Tabii kide Sevgi uğruna yaptıklarımız//Kristin Hannah
 Şu an için kristin'ın bir bu kitabını okumamıştık şimdi elimize geldi en kısa zamanda okumak dileğiyle :)

Aşkımız şansa kaldı//Katie Wall
D&R'ın 9.90 kampanyasından aldık, bakalım nasıl bulacağız :)


Opal//Jennifer L. Armentrout

Daemonsuz olur mu hiç :P
ehheheh serinin 3.kitabına almış bulunmaktayız, heyecanla okumayı bekliyorum :D



Aldığımız kitaplar bu kadar, hepsi birbirinden güzel .)
Kitapları almamıza vesile olan ve bu güzel hediyeler için Kitap Kurdu Böjük blog sahibine çok çok çok teşekkür ediyorumm <3


Başka bir yazımda görüşmek üzere^^


4 yorum:

  1. Seni şanslııı :)D&R dan bir kere sipariş verdim ama malesef memnun kalmadım :( harika kitaplar güle güle okuyun canlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehhehehe demi demi :D Ben taaa bir sene öncesin de vermiştim ve memnun kalmıştım ama bu müşteri hizmetlerinin böyle yapınca verem oldum :/ Sağ ol canım benim :*

      Sil
  2. İyi okumalar,ben de o cekilie katilmistim ve sonunda senin kazandigini ogrenince iyi bari yabanciya gitmedi diye sevinmistim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehhe çok teşekkür ederim canım, inşallah sende başka bir yarışmada kazanırsın ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D