8 Aralık 2012 Cumartesi

Vee kazananlar!!^^




Blog'umuzun ilk yarışmasını sonuçlarını sonunda açıklıyorum :))


İlk olarak bazı nedenlerde dolayı bu zamana kaldığı için sizlerden özür diliyoruz.
Çekilişi daha güzel, kendi ellerimle çekip yapmak isterdim ama uygun zaman ve mekan yoktur ne yazık ki :/ Neyse en sonunda kazananları açıklıyorum o daha bir iyi değil mi? :D 

Bütün kuralları yapan arkadaşlar;


İlk kazanan arkadaşımız arkadaşımız "cangz" olmuştur, kendisini tebrik ediyoruz. :)

İkinci kazanan arkadaşımız ise "merve ile" olmuştur, kendisini tebrik ediyoruz :)


Kazanan arkadaşlara ben (Esra) mail atacağım cevap gelmezse tekrardan çekiliş yapacağım :) 

Kazanan arkadaşları tekrardan tebrik ederiz :) Yeni yarışmalarla tekrardan sizlerle olacağız sevgili blog sakinleri ;)))

Takipte kalın ;)


8 yorum:

  1. İnanmıyoruuuuum çok sevindiiiim :)

    YanıtlaSil
  2. Bende tekrardan tebrik ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler bilgilerimi gönderdim.:)

    YanıtlaSil
  4. Tamam canım ;) Kazanamayan arkadaşlarım sakın üzülmeyin yeni yarışmalarımız olacak ;) takipte kalın ;))

    YanıtlaSil
  5. Biraz geçte olsa yayınladım blogumda bu güzel hediyemi :) Tekrar teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D