16 Aralık 2012 Pazar

Big^^ ♥


Tam bir ayımızı alan dizi sonunda bitti ve yorumla sizinleyimm :)))

Dizi başlangıçta çok güzeldi gerek oyuncu gerek konu  azıcık konuda vardı :P neyse izledik sonunda cidden süper bir diziydi ama eyy senaristler o son bu diziye uymuş mu? sorarımm size ama artık cevap alamam sorduğum soruyla kalırım :D 

Konuya gelirsek trafik kazasında  Seo Yoon Jae ve Kang Kyung Joon  yerleri değişir. Seo Yoon Jae'nun bedeninde uyanan Kang Kyung Joon  neye uğradığını şaşırmıştır ve tez elden değişmesini ister ve bunlara şahit olan öğretmen Gil Da Ran ( Seo Yoon Jae nişanlısı, Kang Kyung Joon'un öğretmeni ) yardımcı olur. Dizi ilerledikçe bazı duygular yer değiştirir ve gizli kalmış sırlar bir bir ortaya dökülür.

Bu da fragman ;)


                                            



Seo Yoon Jae ve Kang Kyung Joon  her ikizini idare eden oppamız Gong yoo :))

Süpersin sen yaa tabii birde taşsın ;))



LEE MIN JUNG

Başlarda azıcık kendini salaklığa veren Kang Kyung Joon'un deyimiyle teacher Gil Da Ran :)) kendisini BOF'dan tanırız orada pek sevmezdim ama burada sevdim kendisini ;)


Kang Kyung Joon/SHIN WON HO

ayy 16 bölümde yataktan kalkmayan oppa .(( keşke sonda bir kalkıp boyunu posunu gösterseydin :))))


Suzyy seni hiç sevmedim o yüzden hakkında yazmasam da olur :P Stupid seni :P


Kardeş en iyisi :D komedisin sen yaa tabii oyunculuğu da süper ;)

Kadro ve ilişkileri :D




ayy nasılda yatmış oppa öyle, kıvrılmış  ♥


10.10 hatırlayanlar  ♥ :))

GİFLER


Gülüşe bit  ♥
Keşke çok görseydik şu gülüşü ama daha yeni projlerde :D 


çoook iyi yapıyorsun oppa, ellerine sağlık ;))))


ahahahah ilk sahnelerde gülme krizine girdik yaaa nasılda bağırıyor oppa ;))
sonrasıda komedi yaa :D


Gülüş ♥


Sen ne güzel Stupid diyorsun öyle :D yakışır :D
Kardeşin sonradan hatırlaması ve sonrası izleyenler anladınız siz onu ;) 


ahhahahah söze gerek yok, bak gül :D 
ahahha ve ikinci çok güldüğümüz sahne :D 


oyy sen ağlama  ♥ yakışmıyor çünkü :(



ayy bende ağlayacağım şimdi yaa :((



ahanda yine ağlyor :( oppa ağlama demedim mi sana? :(((  ama şimdik hakkını yemeyelim süperde ağlıyor :))))

işte benim dramlığım bu kadar :D 


ayy maşallah ne güzel çiftsiniz siz öyle mi diyelimm acep? ;)


Ve son demek istedim ama son son değil saçmalığı daniskasıydı :P cidden öyleydi  sevmedim, anlamadım :( neden böyle bir son yaptılar çözmüş değilim de azıcık daha mantıklı olabilirlerdi :/ zaten yıllar atlamaya meraklı senaristler yine atlamışlar ama böyle de olmaz ki :/ neyse daha güzel diziydi izlemenizi öneririmm ;)) oppalar için yanii :D 

sevgiyle kalın ;))



1 yorum:

  1. ben diziye daha yeni başladım 4 bölüm filan izledim çok eğlenceli gidiyor ama herkes sonuna kötü demiş çok merak ettim açıkçası :) bide 18 lik çocuk 16 bölüm boyunca yataktamıydı yaniiiiiii :)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D