12 Aralık 2012 Çarşamba

Almak ve okumak gerek^^


Dex yayınları hız kesmeden muhteşem kitaplar çıkarıyor buda bir yenisi :))

Sürekli önüme çıkan kitabı en sonunda merak edip konusunu okudum okumaz olaydım hemen alasın geldi :D ne yapacağım ben şimdi :)) Neyse daha alacağım çok kitap var tabii buda inşallah alınacak ;))

Konusuna bakalımm ;)


Obsidiyen

Her şeye yeniden başlamak çok berbat.

Annemle birlikte Batı Virginiaya taşındığımızda, kendimi
sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve
kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar.
Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi.

O, ağzını açtı.

Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti.
Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikâye burada bitiyordu
ki bir kazaya uğradım ve Daemon zamanı dondurarak beni
kurtardı.

Yakışıklı uzaylı komşum üzerimde bir iz bırakmıştı.

Yanlış okumadınız. O, bir uzaylı. Daemon ve kız kardeşinin
yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Daemonın
bıraktığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı.

Bu korkunç durumdan canlı kurtulmak içinse tek yapmam
gereken üzerimdeki uzaylı izi etkisini yitirene kadar
Daemonın yanından ayrılmamaktı.

***

Obsidiyene bayıldım. Romanı bir gecede bitirmeye, kendinizi
Daemona kaptırmaya ve serinin ikinci kitabı için sabırsızca
beklemeye hazır olun.
Deborah Cooke, The Dragon Diaries

Daemon ve Katy, ateşle barut gibi. Her bölüm nefesinizi kesecek
ve dahası için yalvaracaksınız.
Jus Accardo, Touch

Armentroutun yeni serisinin ilk kitabı başından sonuna hiç
azalmayan bir heyecanla akıp gidiyor.
RT Book Reviews





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D