30 Aralık 2012 Pazar

2012 yılının En'leri ^^ Kore film, dizi :))


Ve sıra geldi 2012 yılını En beğenilen, beğenilmeyen Kore dizi-filmlerine :)

Bu tutkuya zaten 2012 yılında başladık, oda bu yıl için güzel bir şey :D




Aslında tüm dizi filmler bu posta layık ama o kadar çok var ki hangisini koyayım :) En iyi şimdilik bunları koyayım dedim  :) 



Yılın, En dram, romantik ve duygusal filmi 

Hüzünden öte


En iyi aksiyon, dram filmi

Ajusshi


En komik filmi

Detective Cha


En korkunç, romantik ve komik filmi

Ürpertici aşk :)



Diziler 

Yılın en iyi, uzun, mükemmel, dram, romantik ve oppasını buradan bulan dizi :D

Can you hear my heart 


En iyi, ilginç, komik, gençlik ve romantik dizi

F4 ayy pardon Bof :)


En iyi, aksiyon, romantik, entrikalı dizi

The king 2 hearts 


En iyi, gençlik, romantik, saflık barındıran ve ikinci oppamı bulduğum dizi :D

You've fallen for me



En kötü, sonunu bile zar zor getirdiğimiz hatta getiremediğim dizi 

Noel'de kar yağacak mı?


ayy ayy işte dizim :)))

En en en iyi, komik, romantik ve yakışıklı doktorumuzun bulunduğu dizi :D

En güzel aşk


En iyi centilmenler dizisi :D 40'lı çıtırlar sizi :D 

A Gentleman's Dignity 


En iyi, merak uyandıran, romantik, komedi dizi

Reply 1997



En sonu saçma ama sonuna kadar iyi giden dizi

Big :D


Vee bunu da sonuna gelmiş bulunmaktayız emeği geçen herkese...:D


 ahahhaha neyse :P


Herkesin yeni yılı 2013 mutlu, huzurlu sağlık, vee hayırlı geçsin :)))

MUTLU YILLAR^^

44 yorum:

  1. bunların hepsini seyredeceğimm ahh şu sınavlar T.T

    YanıtlaSil
  2. İzle izle hemde hepsini ve bundan daha fazlasını :)))) Süper dizilerdi :)))

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzda Runway Cop görüp izledim. Sayenizde çok güzel bir film izlemiş oldum :) Çok eğlendim izlerken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir filmdi :) Bayramamıza neşe katmıştı :) Diğer kore filmleri de çok güzeldir öneririmm ;)

      Sil
  4. Ürpertici Aşk aşırı komik bir film aynı zamandada korkunç ve aşkta beraberinde var ben tekrar izlemeyi bile düşündüm hemde Lee Min Ki başrol :D Bende öneririm yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy o filmi insanı ikilemde bırakıyor :D Gülelim mi korkalım mı gibi :Dama cidden süper bir filmi ben iki kere izledim, daha da izlerim gibi duruyor :)

      Sil
  5. Selamlar efendim.Şimdi ben A gentleman's Dignity adlı şeker diziye başladım.Ben de feci duygular yaratınca dedım fighting blog'a bakım ikizler izlemiş mi? izlediğinizi gördüm çok sevindim.Ne harika dizi değill mi?
    neden bilmiyorum çok farklı çok tatlı geldi ajhuşileer :)
    Henüz 7.bölümde olmama ragmen böyle hissediyorum. Merakla heyecanla izleyeceğim. Sonrasında öneri istesem sizden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamm canımm :) ayyy o dizi en en en sevdiğim, beğendiğim ve bir daha izleyeceğim dizi :D Bizden kaçar mı bu muhteşem dizi :D Kore dizisi izlemeyenler bile izlettik yanii Ajussiler diyorlar başka bir şey demiyorlar :D Dizi daha ilk bölümden kendine bağlıyor ve tabii öyle de devam ediyor :) Dizi hakkında daha ne kadar güzel şey desem az :D en kısa zamanda izle bitir küçük bayaa da heyecanlı :D Tabii önereceğim çok dizi var ;) Keyifl, izlemeler :)

      Sil
  6. you are beautifullu izledikten sonra hiç bir komedi dizisini sevmem diye düşünüyordum ki karşıma THE GREATEST love çıkmıştı.. ah o nasıl bir dizidir yaaa hem komik hem romantik duygusal.... kesinlikle izlenilmeli :)
    can you hear my heart; benim hayatımdan çok çok büyük bir rolü olan dizidir, o diziyi izlerken babannem alzaymırdan vefat etmişti aynı ordaki babannenin durumu gibiydi gün geliyor torunlarını bile yabancı erkek zannedip utanıyordu :'( aman neyse bu kadar yeter bu dizi hakkında konuşursam ağlarım :'( izlediğim en iyi aile dizisi <3
    ve ahjussiiiimmmm üstüne aksiyon filmi tanımam :D <3
    ellerinize sağlık esram kübram ikizlerim :) paylaşımlarınızın devamını bekliyorum :p :D <3 <3

    YanıtlaSil
  7. THE GREATEST LOVE benim favori dizimm KALP Hele doktor yok mu bir içim su :D
    Can you hear my heart'ın senin için anlamını biliyorum :( Cidden süper bir diziydi ilk dizimiz sayılır ve 30 bölüm bize yetmemişti :/
    Bizimde ilk aksiyonlu Kore filmimiz Ajussi <3 Harika ötesi konu ve oyunculuk :)
    Teşekkür ederimm canım benim <3 Hız kesmeden paylaşımlara devam :D Bende Yorumlarını bekliyorum<3 Öpüldün :)

    YanıtlaSil
  8. ama daha bi çok mükemmel film var burada yazılı oolmayan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet harika filmler var ama biz daha çok dizi izliyoruz :/ film bazen :) ama aklımızda daha bir çok izlenecek dizi var :D Hem 2013 yılının en iyi filmlerini izledik :D

      Sil
  9. bence en iyisi greatest love dı :Ddok go jin e bittim hareket ,tipleme süperdi. ee doktorda çok yakuşuklu olunca dizi kahkahalarla izleniyor :)) bi ara kore dizilerinden sıkılıp bırakma kararı almıştım sonra greatest love izleyip neyeye sıkılıyorum yahu deyip devam ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Aynen süper ötesi bir diziydi tekrardan izlenesi :D Doktoruma söz yok zaten o bir tane <3 ehehhe iyi yapmışsın hem hiç bırakılır mı Kore dizileri? :D En son izlediğim that winter the wind blows dizisi on numaraydı öneririm ;)

      Sil
  10. 49 DAYS DE MUHTEŞEM BİR DİZİ.HELE RUH BEKÇİSİ MUHTEŞEMDİ.SHIN JI YE BAYILDIM HER NE KADAR ESTETİK OLDUĞU BELLİ OLSADA OYUNCAK BEBEKLER GİBİ..AYRICA KANG MIN I GÖRÜNCE GÖZÜMÜZ GÖNLÜMÜZ OPPA GÖRDÜ DEDİM ÇOLUK ÇOÇUK İZLEMEKTEN SIKILMIŞTIM.. SONU KÖTÜ BİTSEDE ÇOK GÜZEL VE HERKESİN ROLUNUN BU KADAR YAKIŞTIĞI BİR DİZİ GÖRMEDİM.AYRICA KANG MININ ZEKASINA HAYRAN KALMIŞTIM. ÇOCUK 1 KEREDE BÜTÜN OLAYI ÇÖZDÜ..ŞİDDETLE TAVSİYE EDİLİR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledim 49 daya dizisini, biz öyle dram dizilerine gelemiyoruz sona doğru biraz sıkıldık ama gerçekten çok güzel bir diziydi ;) Oyuncular gerçekten güzeldi ruh bekçisine bir şey demiyorum favori karakterimm ;))

      Sil
  11. HERKESİN FAVORISI ZATEN:)BU ARADA BLOGUDA ÇOK SEVDİM ÇOK GÜZEL OLMUŞ.KOMAWA.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ;) Teşekkür ederim her zaman beklerim :)

      Sil
  12. BLOGUNUZDA PROJECT THE BOSS İLE İLGİLİ HİÇ BİR BİLGİ BULAMADIM NASIL BİR DİZİDİR DİYE ARAŞTIRAYIM DEDİM. DÜN BAŞLADIM BU DİZİYE MUHTEŞEM KOMIK BİR DİZİ NASIL BÖYLE BİR DİZİYİ BU ZAMANA KADAR İZLEMEMİŞİM ÇOK KIZDIM KENDİME. TAVSİYE EDERİM İZLEDİĞİM ENLERDEN BİRİ BENCE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim diziler arasından Protect the boss :) İşte dizi yorumum burada :) http://fightiingg.blogspot.com/2012/06/protect-boss-patronu-koru-dizisi.html Cidden komik bir dizi tekrardan izlenesi :)

      Sil
  13. sitenizi ve paylaştınız filmlere bayıldım. Diziden çok film izleyicisiyim. Daha çok film paylaşırsanız sevinirim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben her ikisini de seviyorum ama ne yazık ki film fazla izleyemiyorum ve şu an yığılmış bir sürü film var :( Okulum tatile girsin inşallah daha çok film izlemeye gayret edeceğim :)

      Sil
  14. DAISY MUHTEŞEM BİR FİLMDİR İZLEMEDİYSENİZ TAVSİYE EDERİM.KORE FANLIGINA ADIM ATIŞIMIN SEBEBİDİR BU FİLM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok film yığıldı ki hangisini izlesem bilemedim .D Ama en kısa zamanda bakacağım bu filme, çok teşekkürler :)

      Sil
    2. BİRDE TABİ 1 NUMARALI FİLMİM THE CLASSIC VAR..GÖZÜME BİR SÜRÜ TOZ KAÇIRAN FİLMDİR KENDİSİ..

      Sil
    3. O film bana gelmişti cd olarak ama bir köşede duruyor :/ eski bir zamnada olduğu ve kalitesi güzel olmadığı için izlemek içimden gelmedi :/

      Sil
  15. ŞİMDİ BAŞLADIĞIM DİZİ CAN YOU HEAR MY HEART ÇOK TATLI BİR DİZİ.SAYELERİNDE İŞARET DİLİNE MERAK SALDIM.ÖZELLİKLE KIZIN BABASINA VE MA RU YA BAYILDIM.YAŞINI GÖRÜNCE ŞOKA GİRDİM AMA GENEDE TATLI MARU OPPA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte benim dizim <3 İlk dizilerim arasındadır ve tekrardan izlenesi :) Keyifli izlemeler ;)

      Sil
    2. İLK 3 DE DEĞİL AMA İZLEMEYE DEGER BİR DİZİ..HER KARAKTER AYRI GÜZEL VE YAKIŞMIŞ..ÖZELLİKLE BUYUKANNENİN LEGENLİ SAHNESİNE BAYILDIM..

      Sil
    3. Yok benim ilk üç de :)))) Üşünmesem ve bir sürü dizim kalmamış olsaydı kesin izlerdim tekrardan :)))

      Sil
  16. BU LİSTEYE GİRMEYE ADAY HATTA 1.SIRAAN GİRMEYE ADAY ROOFTOP PRINCE VAR.MUHTEŞEMDİ GÜLMEKTEN KARNIMA AGRILAR GİREN BİR DİZİYDİ İZLEMEYENLERE KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM HELE BAŞROLDAKİ CHOA ROLUNDEKİNİN JYJ ÜYESİ OLDUĞUNDA ÇOK ŞAŞIRDIM DEGME OYUNCULARA TAŞ ÇIKARIR SÜPER BİR OYUNCULUGU VAR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Micky'nin on numara oyunculuğu var izlerken bende bayaaa çok güzldüm :D arkadaşları 3'lü takım favorimm :D

      Sil
  17. :)AYNEN.O ASANSOR SAHNELERİ VE OTOBUSE BİNDİKLERİNDE AYAKKABILARINI ÇIKARDIKLAI SAHNE SÜPERDİ..YANLIZ SONUNDA GELEN PRENS MIYDI TAE MIYDI ONU ÇÖZEMEDİM BENCE PRENS AMA HERKES TAE DİYO SİZCE?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o sahneler favorilerim birde arabanın arka bagajına bindikleri sahne :D komediydi :D Bence tae idi nedeni ise prens daha gitti geri gelemezdi :( Ama çok acıklıydı ve saçma sondu :( Sonuçta ne yaşadılarsa prensle yaşadılar diğeri sadece bedendi :(

      Sil
  18. BENCEDE PRENSTI ÇÜNKÜ SON BOLUMDE KUZENINE NEDEN TAE Yİ OLDURDUN DEDİ YANİ TAE ÖLDÜ BENCEDE GELEN PRENSTI SONUNDADA O KIYAFETLERİYLE TEKRAR GÖRÜNMESİYLEDE BENCE PRENS OLDUGUNU DÜŞÜNDÜM YADA KENDİMİ ÖYLE İNANDIRMAK İSTİYORUM:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhahah bence kendinizi öyle inandırıyorsunuz ama aklıma bir şüphe attınız hemen sorup öğrenmem lazım :D

      Sil
  19. BENCE PRENS DİYORUM HALA İNATLA BENDE ARAŞTIRICAM BAKALIM SONUÇ NE ÇIKACAK:))

    YanıtlaSil
  20. EĞLENCELİ BİR DİZİ ARIYORUM VAR MI ÖNERİNİZ SECRET GARDEN PROJECT THE BOSS İZLEDİM BUNLAR DIŞINDA BUNLAR KADAR EGLENDİRECEK

    YanıtlaSil
  21. HAFTA SONU BIR ARKADASIMIN TAVSIYESI ILE THE GREATS LOVE IZLEDIM IYIKI IZLEMIŞIM.MUHTEŞEM DO GO JIN GERCEKTEN MUHTEŞEMMIŞ.HEM KOMIK HEM ROMANTIK ANCA BU KADR OLUNUR. HEMDE SONU EN GÜZEL BITEN NADIR KORE DIZILERINDEN AYRICA DELI DEGILIM ARIZALIYIM REPLIGINE BAYILDIM FAVORI SOZUM BUNDAN SONRA:)İZLEMEYENLERE TAVSIYE EDERIM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper bir dizidir :) Tekrardan izlemek istedik hemde bittiği anda :) Evet sonu harikulade bitmişti :D

      Sil
  22. DÜN İTİBARİYLE BIG DİZİSİNE BAŞLADIM AMA YORUMUNUZA BAKILIRSA HAYAL KIRIKLIĞINA UGRAYACAGIM SONUNDA.SU 18 YAŞINDA OLAN ÇOCUGA BAYILDIM AMA SANIRIM İLK BÖLÜMDEN SONRA YOK.NORMALDA BAŞROLDEKİ OYUNCUYU PEK SEVMIYORUM SU COFFE PRINCEDEN DOLAYI.DEVAM ETMELİYİM YOKSA BIRAKMALIMIYIM SİZCE?SEVEBİLİRMİYİM KENDİSİNİ BU DİZİYLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Big çok güzel bir diziydi komik falan :) Ama sonundan bir şey anlamadığım için olumsuz bir yorum yaptım :D Yoksa sevdiğim bir diziydi :) Evet 18 yaşındaki oppa fazla gözükmedi, keşke gözükseydi tatlı şey :D bence devam edin ;)

      Sil
  23. arkadaslar romantik komedi türünde film önerisi istiyorum . lütfen yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son izlediğim romantik komedi filmidir :)
      http://fightiingg.blogspot.com/2013/06/plump-revolution-filmi-izlendi.html

      http://fightiingg.blogspot.com/2012/06/sabrszlkla-bekledigimmm-film-ama-daha.html
      Bu filmide öneririm ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D