30 Aralık 2012 Pazar

2012 yılının En'leri ^^ Kitaplar :)

2012 yılının bitmesine son 1 gün ve bunu şerefine bir En'ler yapayım dedim :))

Bu En'ler sadece kitap ve Kore hakkında olacak her şey için yaparsam bu En'ler bitmez :)))

Sadece adlarını yazacağım detaylı yorumlar zaten postlarda yazıldı ;))


İlk olarak Kitaplar;

2012 yılını En iyi yerli romantik, dram, kitabı
Şimdi benimsin/ Güneş Demirel


 Sonrasında Melekeler zamanı/ Fatma Erdek, bu kitapta romantik dram barındırıyor.


En iyi yabacı drama kitabı
Gece yolu/ Kristin Hannah 



En yılının yerli en ilginç kitabı
Kıyametle savaşanlar/ Deniz Erbulak.


En iyi yabancı günümüz kitapları
Yarınlar için ve Hep aşk vardı / Sandra Brown




Aşka şans ver / Sherryl Woods



En iyi yabancı polisiye kitap
İkiz bedebler/ Tess Gerritsen


En iyi yabancı fantastik kitaplar 
Benim için öl / Amy Plum


Ruhsuz / Jodi Meadows


En iyi yerli fantastik kitap
Yansıma / İlknur uğur


En iyi Yabancı fantastik seri 
Gece yarısı öpücüğü / Lara Adrian 


İkinci en iyi yabancı fantastik seri :)



Yılın en kötü kitabı
Yüzleşme/ Juliette Fay 


Bu yılın En beğendiğim ve beğenmediğim kitapları :) zaten dikkat ettiyseniz fazla beğenmediğim yok :) Normaldede yok zaten :) yanii seçimlerim çok iyi :D 

Birazdan Kore En'ler :D 





7 yorum:

  1. Hani ama heykelcik :D

    Okuduklarım da var okumadıklarım da, genelinde güzel ama ilgi çekici :D

    YanıtlaSil
  2. Heykelcik?? Birden hatırlayamadım, affet :))))

    Evet hepsi çok güzeldi birisi hariç :D

    YanıtlaSil
  3. http://www.hediyefabrikasi.com/UrunFiles/U466/14/65554.jpg

    :D Yüzleşmeyi merak ediyordum bütün merakım gitti :D Olsun ama kötüleri bilelim ki vakit kaybetmeyelim :D

    YanıtlaSil
  4. ahahahhah iyi fikir valla heykelcik şimdik değil ama yarın ben onu koyayım :D :D

    Yüzleşme benim için sadece zaman kaymıydı :( İndirimle 5 tl ye almıştık verdiğim paraya acımıyorum yani :D ama yine de kitap boş :P

    YanıtlaSil
  5. İnşallah bende indirimli almışımdır hatırlamıyorum hiç :D Çıkıyor arada öyle maalesef, yine de 1 taneyle iyi kurtarmışsın :D

    YanıtlaSil
  6. bir çok ''en'' konusunda sizler aynı fikirdeyim ikizlerim ;)

    YanıtlaSil
  7. Demi demi :))) hepsi hepimizin favorisi :)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D