2 Ekim 2012 Salı

Kızıl ölüm-Gülşah Elikbank ^^




Günebakan üçlemesinin son kitabı olan Kızıl ölüm'ü büyük bir zevkle okudum ve bitti...

Uzun zamanda beklediğim kitabı nihayet okudum :) serinin son kitabının olmasıyla heyecanım bir kat daha arttı zaten ikinci Kitap olan Mavi dağ'da süper bir sonla bitip bizi merak içinde bırakmıştı. Şimdi okudum ve seriye yakışan bu kitabı ve seriye bayıldım :)

Kitabı konusuna gelince,
İlk iki kitabının okuyan arkadaşlar neler olduğunu bilir. Başı beladan kurtulmayan Nil'i yeni olaylar, düşmanlar, tuzaklar beklemektedir.
Bir tarafta ailesi bir tarafta aşk'ı vardır. Hangisini ilk kurtarmalı ikilem arasında kalmıştır. Nil ne yapacaktır? Ailesini, aşkını kurtara bilecek mi? Bunların hepsinin cevaplarını okuyunca bulacaksınız.

Daha çok şey  yazardım ama ne yazık ki tüyo veremem değil mi? Her bir kitabı severek ve heyecanla okudum. Zaten Yazarımızın kalemi akıcı ve güzel. Nil'in ve arkadaşlarını yaşadığı ikilemleri, heyecanları, aşklarını çok iyi dile getirmiş yazarımız. Bu seriyi bize sunan yazarımız Gülşah Elikbank'a teşekkür ediyorum.

Tabii kide bu seriyi ve kitabı öneriyorum. Türk yazarlarımızın yazdığı fazla fantastik kitaplar yok, daha fazla olmasını isterdim. Yine de bu seri beni tatmin etti :) yazarımızın tekrardan böyle seriler çıkarması dileğiyle...

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D