17 Temmuz 2012 Salı

Günün ikinci post'u tabii kide kitap yorumu :))


Naşide Gökbudak- İçimdeki başka ben Bitti :)

Harika bir kitaptı, yazarımız bizi yine şaşırtmadı ve harikalar yarattı :) severek okudumm ama biraz uzun zaman oldu işler yüzünden biraz geç bitirdim hemen okusaydım daha erken biterdi. Naşide Gökbudak kitapları benim favori kitaplarımdır ve bu kitapta benim favori kitabım unvanını aldı :) yazar bu kitapta değişik bir konuya el atmış, reenkarnasyon bir nevi geçmiş zamanda yaşayan bi kişinin öldükten sonra ruhunun başka bir beden de var olması :) şimdi diyeceksiniz neden söyledin ama yazar önsöz'de bahsetmiş bende okuyunca hemen anladım sizinde okuyup anlayacağınız gibi :) Konusu böyle ve bir çok kişinin etrafında olaylar gelişiyor ama baş karakter Sıla ve Mennan <3 Aşk'ları, umutları, çaresizlikleri, mutlulukları hepsini yazar birbir anlatmış, ve tabii araya her kitabında olduğu gibi bazı konularda harbanlamış onlarda süperdi ve okunasıydı. 

Türk Yazarlardan en çok sevdiğim ve kitaplarını beğenerek okuduğum Naşide Gökbudak'a teşekkürlerimi sunar en kısa zamanda bütün kitaplarını okurum diyorumm :)

Tavsiye kısmına gelince bu yorumlardan sonra okumayın denmez bence Yazarı seven varsa ve bu kitabı okumamaşsa hemen okusun, kaçırmasın ;) 

Yazar:Naşide Gökbudak
Sayfa saysı:225
yayıncı: naden? kitap





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D