19 Haziran 2012 Salı

Çocuk da Yapamadım Kariyer de keyifle okundu ve bitti... ♥


İlk olarak belirtmeliyim ki yine ve her zaman ki gibi Vefa Enver'in akıcı diline hayran kaldımm. Kitap çok keyifli ve tabii konusuyla çok başarılı. Kahramanlarımızın başına neler geleceğini neler yaşayacaklarını çok merak edeceksiniz ki okuyanlar kesinlikle benimle aynı fikirde olduklarını biliyorum. :)

Kahramanlarımız herkesin tanıdığını gibi Aslı, Ahu ve Sibel üçünün de karakterleri birbirinden çok farklı ve bu farklı karakterli kişilerin bir arada olması ve birbirleriyle çok sıkı dost olmaları çok güzel ben üçünüde ayrı ayrı çok sevdim okumayanlar kesinlikle bu üçlüyü tanımalısınız. ;)

Ahu kariyerine önem veren ve her zaman kazanmayı daha yükseğe çıkmayı isteyen biri fakat aşkın değerini anlaması pek uzakta değil ben Ahu'yu çok sevdim eminim sizde seveceksiniz. ;)

Aslı'nın aşk hayatı karmaşıklıklarla dolu ama zaman onun için aşkın değil de kariyerinin önemli olduğunu gösterecek tabii ki gerçek aşkı da. Aslı'nın başından geçen maceraları okurken ben çok keyif aldım fakat aramız da kalsın Aslı'ya arada bi kızmadım da değil. :))

Sibel onun hayatını sadece eğlence ve erkekler kapsıyor. Sibel aldatan erkeklerin kız versiyonu diyebilirim o istediğiyle çıkan istemediği kişiyi ise bir anda terkedebilen bir kız tabii hayatına ona sahip çıkan onu benimseyen biri girene kadar ışte ondan sonra Sibel hayatını sorgulayacak ve neyin önemli neyin önemsiz olduğu öğrenecek. Sibel'in iç sesine bayıldım her okuduğum da gülmekten kendimi alamadım. :))

Kitabı ben çok begendim herkes gibi tabii biraz geç kaldım okumak için ama geç olsun güç olmasın demişler demi hem 2. Baskısıyla okumak çok güzeldi tabii bunu bize sunan Önce Kitap'a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum... Tavsiye kısmına gelirsek sanırım Vefa Enver'in yine harika bir kitabı demem yeterli olur. Tabii benim gibi okumayanlar acilen okuyun diyorum. Ve son olarak Vefa Enver'e gerçekten çok teşekkür ediyorum bize böyle güzel kitaplar sunduğu için yüreğinize sağlık siz hep yazın biz hep okuyalım... ♥ ♥

Sevgiyle kalın... ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D